بازگشت به صفحه اول  
 
 

ای آفريدگار پاك

 

پاينده ايران

ترا پرستش ميكنم و از تو ياري ميجويم

   

بيانيه حزب ملت ایران

 به بهانه ساخت فیلم موهن 300

شرافت و نفع پرستی یکجا جمع نمی شود

                                         (هربرت)

هم میهن ، آزادگان جهان

در پی درس تاریخ به نادانان و مزدوران و یا توطئه گران جهانخوار  یا سودگران بی اخلاق نیستیم

که همگان تاریخ درخشان و پرافتخار ایران زمین ( بویژه دوره مادها و هخامنشیان ) را به درستی از قلم نویسندگان نامدار و از قلم های مکرر خوانده و یا از زبان آموزگاران پرمهر تاریخ  این راویان ارجمند قصه هاو سرگذشت های

پندآموز شنیده اند . ولی سخن با سازندگان اینگونه فیلم ها که چه بسا فیلم سیصد آخرین آنها نخواهد بود که اینان یا نادانند که شرط انصاف و توصیه به آنها خواندن تاریخ است ، یا سوداگرانند که در اینصورت شرافت و نفع پرستی یکجا جمع نمی شود که به دلیل انباشت ثروت به هر بهایی حتی فدا کردن اخلاقیات و ارزش های انسانی که دراین صورت به راستی چه زشت و پلشت است و این خود از مظاهر اندیشه منحط ماکیاولی و از آموخته های ضد اخلاقی دنیای سرمایه داری افسار گسیخته است و یا اینکه سازندگان آن مزدوران کاربدستان دستگاه قدرتند که رفتارشان با گفتارشان  هم خوانی نداشته که بدین روی این توهین گستاخانه به ارزشهای ملی باشندگان ایران زمین  هیچگاه تاریخ فراموش نخواهد کرد .

اما آنچه مهم است اینکه به راستی دردموکراسی های ادعایی این کردارنابخردانه مجاز است ؟  آیا دموکراسی وعده ای هم اینگونه رفتاری را می پسندند که هرچه خواستن بگویند ، بنویسند و به نمایش گذارند  و دامنه توهین به ملتی تمدن ساز را حتی به حوزه های فرهنگی و تاریخی کشانند  . ملتی که به گواه تاریخ  نگاران دوران قدیم و جدید درس آموز منش کردار بشری و خرد به ملل جهان بوده که این خود الگویی است سرآمد انساندوستی و دادگستری که رفتارش در 2500 سال پیش حتی در برخورد با کشورها و ملل مغلوبه کارزار دفاع از خاکشان زبانزد بوده است . 

و یا باید گفت فوران عقده های سرکوفت شده گروهی که دچار خود کم بینی در اصالت وجودی و هویت تاریخی-فرهنگی هستند، که این ارزشهای اهورایی را پیروان ماکیاولی نمی توانند از بازار مکاره بخرند ، به راستی کدامیک ؟

آیا دموکراسی که داعیه صدورآن به خاورمیانه ، عراق و افغانستان حاصلی جزرنگین شدن خیابانها از خون انسانها ی بیگناه نداشته از این نوع  است ؟ که تمامی ارزشهای ملت ها را به سخره گرفته و گوش به فرمان مشتی بی هویت  چپاولگر شوند ؟ که پس از غارت ثروت ملتها ، کنون به چپاول فرهنگی و ارزشهای تاریخی آنان کمر همت بسته اند. اگر چنین نیست چگونه است که کوچکترین واکنشی از سوی این منادیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر جهانی و مدافعان ملل تحت ستم و سازمانهای عریض و طویل فرهنگی و یا فیلسوفان وادی فرهنگ و ادب ، بانگی در مذمت این زشت کرداران برنخواسته است ؟

آیا توهین به تاریخ و فرهنگ درخشان ملتی که اندازه های جهانی یافته و اکنون از آن جهانیان است ، توهین به همه ملتها نیست ؟ اگر هست پس سبب چیست که از نای سینه چاکان آزادی و دموکراسی بانگی برنمی خیزد ؟  

اگر دولتها رویاروی یکدیگرند ملتها اجازه توهین به فرهنگ یکدیگر را ندارند پس چگونه است آنانی که حساب دولتها و ملتها را از هم جدا می کردند چنین زبان در دهان بگرفته اند تا عده ای نابخرد و بی هویت تاریخ ملت سرافرازایران را به سخره بگیرند . گویا فراموش کرده اند آن هنگام که نیاکان این زشت کرداران در کوه و دشت و جنگل و دریا در پی شکار وحوش و راه زنی بوده و بدوی می زیستند دراین سوی گیتی ملتی تمدن ساز نخستین قانون مدون حقوق بشر را به جهانیان ارزانی داشته و مایه افتخار وپیشرفت امروز ملل جهان می گردد ، چگونه است که در شرایط این چنینی

ملت و ارزشهایش مورد تهاجم قرار گرفته و ملت و دولت یکی می شوند  تا چه هنگام در پی ادامه این بازی اهریمنی و نیرنگ فعال خواهند بود ؟

هم میهنان

در انتظار دولتها برای خوشبختی و نیک روزی ملت ها انتظاری است عبث که دولتها همواره درپی ماندگاری خویش به هر بهایی هستند تا سرافرازی ملتها .

و سخنی با ایرانیان

من از بیگانگان هرگزننالم           که با من هرچه کرد آن آشنا کرد

اگر خواستها ی به حق ملت در کشور رعایت می شد، اگر کاربدستان حکومت اسلامی در درازای بیست و هشت سال گذشته از خوار شمردن بزرگان و میراث ملی دست می کشیدند و اگر هرجا درمانده می شدند  " زرتشت و کوروش و داریوش  و... " زیر سئوال نمی رفتند و اگر در نگهداری و پایداشت یادمانها و آثار تاریخی و فرهنگی  کوتاهی و بی توجهی نمی شد  و با دیدگاه متعصبانه مذهبی برنابودی  آنها پایی نمی فشردند  ( همچو ساخت و آبگیری سد سیوند و محو آثار بجای مانده از تمدن بشری در موزه پاساگارد )  امروزه  فردی از تیار بی هویتان وسوداگران مال اندوز به خاطر چند دلار بیشتر در جایگاهی نبود که در خود توان گستاخی و هتاکی به ملتی ریشه دار  را دهد  که حرمت امامزاده را متولی آن نگاه می دارد .

با دریغ که از تاریخ درس نیاموخته اند و هنوز هم سرگذشت خودکامگان درس آموزشان نشده است .

حزب ملت ایران  بارها اعلام کرده است تا به میهن و ملت ، حقوق و ارزشهای آن بهاء ندهند و به تاریخ راستین و تاریخ سازان بزرگ آن بدور از تعصب ارج نگذارند ، باید منتظر این گونه توهین ها باشند .

دریغا،  گویی چشم نابینا ی قدرت تا ابد کور است .

حزب ملت ایران  ضمن محکوم کردن حرکتهای ضد فرهنگی و بشری  از همه فرهنگ دوستان و هم میهنان ارجمند می خواهد با سکوت خویش اجازه گستاخی بیش از این به هویتمان را ندهیم  و با ارسال پیامهای خود به بنگاههای خبرپراکنی ، سازمان ملل  و سازمانهای فرهنگی بانگ اعتراض ملت بیدار خود را بگوش جهان رسانده تا جهانیان بدانند  علیرغم  میل کوردلان ضد ایران و ایرانی

" ایران و ایرانیان نامیرانند و تا ابد جاوید "

  دبیرخانه حزب ملت ایران

تهران پنجم اردیبهشت 1386 خورشیدی

 

 
 
بازگشت به صفحه اول

ساير مطالب مربوط به حزب ملت ايران