چهارمین روز تجمع کارگران کارخانه سیمان ایلام در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات و کاهش حقوق

یکشنبه, 28ام شهریور, 1395
اندازه قلم متن

kargaran-siman-ilam
جمع زیادی از کارگران کارخانه سیمان ایلام در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات، کاهش حقوق و مزایا خود و ضعف مدیریتی از روز دوشنبه تا به امروز۱۸شهریور در محوطه کارخانه تجمع کردند. به گزارش۱۸شهریور ذاکرنیوز،کارخانه سیمان استان ایلام بعنوان نماد صنعت این استان که در سال ۱۳۶۷ تحت نظر بنیاد مستضعفان با همکاری بانک سپه، در جهت توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در بخش کارزان از توابع شهرستان سیروان تأسیس شد و توانست در این سال های عناوین مختلف کشوری و بین المللی را کسب کند ولی هم اکنون با مشکلات فراوانی رو به رو شده است.

کارخانه سیمان ایلام که به صورت روزانه ۵۳۰۰ تن تولیدات داخلی داشته است به دلیل تعطیلی فاز یک کارخانه سیمان ایلام در فرودین امسال، حجم تولیدی در آن تقلیل یافته است.

اما وضعیت رکود در این کارخانه به همین جا ختم نمیشود. بعد از تعطیلی فاز یک کارخانه، مبلغی از حقوق و مزایای کارگران و بازنشستگان را نیز کسر کردهاند که اعتراض و نارضایتی کارگران این کارخانه را در پی داشته است.

در حالی که در یکی دو ماه گذشته تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی از بهبود وضعیت و نبود مشکل در این واحد صنعتی خبر داده اند اما جمع زیادی از کارگران کارخانه سیمان ایلام در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات، کاهش حقوق و مزایا خود و ضعف مدیریتی از روز دوشنبه تا به امروز در داخل محوطه کارخانه تحصن کردند.

مسئولان استانی و شهرستانی نیز که در مقابل این تجمع کارگران کارخانه سیمان ایلام سکوت را پیش گرفته اند، و بعد از گذشته سه روز، امروز جمعی از مسئولان در محل فرمانداری سیروان در این خصوص جلسه تشکیل داده اند.
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.