تجمع اعتراضی بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی اهواز نسبت به پرداخت نشدن مطالباتشان!

دوشنبه, 3ام آبان, 1395
اندازه قلم متن

ab-bargh-ahwaz

ظهر امروز ۲ آبان، جمعی از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی اهواز به دلیل عدم پرداخت حق سنوات و مطالبات خود در مقابل درب شرکت آب و فاضلاب روستایی به نشانه اعتراض تجمع کردند.

به گزارش ۲آبان فارس ، ظهر امروز جمعی از بازنشستگان شرکت آب فاضلاب روستایی اهواز به دلیل عدم پرداخت حق سنوات بازنشستگی، ماموریتها، مرخصی و… مقابل درب شرکت آب و فاضلاب روستایی به نشانه اعتراض تجمع کردند که اعتراض آنها با برخورد بسیار بد از سوی مسؤولان شرکت مواجه شد.

معترضان بازنشستگان سه الی پنج سال گذشته و همه آنها از مدیران و مسؤولان بخشهای مختلف شرکت آب و فاضلاب روستای اهواز هستند.

اعتراض کنندگان به دفتر جواد کاظمی نسب نماینده مجلس ازاهواز هم مراجعه کردند.

یکی از بازنشستگان که اکنون ساکن شهرستان دزفول است با بیان اینکه تعویق حقوق بازنشستگان ناشی از سوء مدیریت شرکت آب فاضلاب است اظهار کرد: با پیگیری که به همراه دوستان از چندین استان انجام دادیم شرکتهای آب فاضلاب در تمام استانها بدون استثناء مطالبات بازنشستگان خود را پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه در زمان مدیریت سابق شرکت آب فاضلاب بخشی از مطالبات دریافت شد تصریح کرد: مدیریت جدید پس از ۲ سال تصدی مدیریت این شرکت یک ریال به بازنشستگان پرداخت نکرد.

یکی دیگر از بازنشستگان با این استدلال که منابع درآمدی و داخلی شرکت از محل دریافت حق آب فاضلاب و… بالاست و مشکلی برای پرداخت مطالبات بازنشستگان ندارد گفت: تمام استانها مطالبات بازنشستگان را از محل درآمدهای داخلی شرکت پرداخت کردند.

وی تصریح کرد: در زمان مدیریت گذشته کل حقوق کارمندان ۵٫۲ میلیارد تومان بود اما مدیریت جدید این میزان را به ۵ میلیارد تومان رسانده است.

برپایه این گزارش،تعداد بازنشتگان شرکت آب و فاضلاب روستایی اهواز ۷۰ نفر و میزان حقوق پرداخت نشده بیش از ۴ میلیارد تومان است.

به گزارش امروز ایرنا درهمین رابطه،نماینده این تجمع کنندگان اظهار کرد: ۳۰ نفر از مدیران و کارمندان بازنشسته آب و فاضلاب روستایی خوزستان حدود دو سال است که مطالبات خود از جمله سنوات، مرخصی و ماموریت ها را دریافت نکرده اند و علاوه بر این، این افراد مورد بی حرمتی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه چندین بار اعتراض انجام شده اما امروز نخستین تجمع منسجم برگزار شده است افزود: نامه نگاری به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، برخی ائمه جمعه و استاندار سابق انجام شده و به تازگی نیز به دیوان عدالت اداری شکایت شده اما تاکنون هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.

وی اضافه کرد: مدیرعامل شرکت نیز حاضر نشده است به عنوان یک مراجعه کننده یا یک پیشکسوت با ما صحبت کند.

این نماینده گفت: هیچ یک از مسئولان در بین تجمع کنندگان حاضر نشدند فقط مسئول حراست با پلیس تماس گرفت و تهدید کرد اگر متفرق نشوید تحویل پلیس می شوید.
این تجمع تا ساعت ۱۱ ادامه داشت و پس از آن به دفتر جواد کاظم نسب الباجی، نماینده مجلس از اهواز، باوی، حمیدیه و کارون مراجعه کردند.
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.