سعید طوسی، قاری برتر قرآن کشور، متهم به تجاوز به ١٩ نفر از شاگردانش، گفته اگر مرا محکوم کنید ١٠٠ نفر را با خودم پایین میکشم!

چهارشنبه, 5ام آبان, 1395
اندازه قلم متن

khamenei-said-tusi

یادداشت رسیده: هر دم از این باغ بری میرسد

تکان دهنده ترین پست امسال چه بود

۱_ فیشهای نجومی؟

۲_ خبر غیب شدن ۱۸ میلیارد دلار در اخرین روز کاری احمدی نژاد؟

۳_ سرقت ۸ نفتکش پر از نفت خام در دولت احمدی نژاد که امسال بر ملا شد؟

۴_ اختلاس داماد علی شمخانی؟

۵_ غارت ۲۵۰ خانه ۱۰ تا ۲۰ میلیاردی در قالب املاک نجومی توسط قالیباف شهردار و اعضا شورای شهر تهران؟

پس کدام؟؟

تجاوز بزرگترین قاری قران کشور و مجلس به ۱۹ کودک قاری قران در طول ۴ سال. سعید طوسی قاری قران که بزه انتسابی وی توسط دادگاه تهران محرز اعلام شد و پرونده اش برای تجدید نظر به دادگاه تجدید نظر تهران رفته بود ‌ با تهدید قاضی به افشا نام صد نفر چون خود از رجال سیاسی فاسد .‌پرونده را در تجدید نظر زمین گیر کرد.او از نزدیکان بیت رهبری است. وقتی عرفا میگویند بترس از اه مظلوم که خانه خرابت میکند این است.

وقتی که رهبری به ظلم انتخابات را از راه درست ان خارج کرد. وقتی بیش از ۹۰ جوان معترض و دسته گل را که نسبت به سرنوشت کشور احساس مسئولیت کردند به تیر جور و ظلم پرپر کرد. وقتی نخست وزیر رئیس مجلس. رئیس جمهور کشور را به ظلم و ناحق حبس کرد. ‌وقتی که در اختلاس خاوری به نمایندگان بی عرضه مجلس گفت موضوع را کش ندهید و یک مرد نبود بگوید مگر میشود از ۳ هزارمیلیارد چشم پوشید؟

وقتی از هر طرف دزدان. ظالمین .مثل قارچ از حکومت زدن بیرون ‌و باز رهبر رسیدگی نکرد و دزدان را به زیر عبا جا داد. اه ملت مظلوم و بیکار و در رکود به اسمان بلند شد و خدا را بخشم اورد حال می بینید که چگونه خداوند تشت های رسوایی را یکی پس از دیگری از بام های جور فرعونیان بزیر می اندازد.

باز ما رکورد زدیم ….. کثیف ترین جنایت در کل تاریخ ۷۰۰۰ ساله ایران.‌

فساد مالی. مدیریتی و اخلاقی رجال سیاسی مردم را بشدت سرخورده و خشمگین نموده است. ۲ ماه پیش نوجوان ملایری که به نوجوان دیگری تجاوز کرده بود اعدام شد.

جامعه حقوق بشر به این اعدام اعتراض کرد و مراجع تقلید چقدر منبر رفتند که این شرع اسلام است. اگر چه ظاهرا این موضوع در گذشته صورت گرفته است اما خبر ان به امر خداوند الان برای ملت روشن شده است و ملت سخت منتظر پاسخگویی و اقدامی در خور این عمل هستند.‌

حالا مراجع مفت خور کجا هستند؟ مگر حناق گرفتند؟ جرم به این کثیفی!!!؟‌ قاری قران. مرد زن دار به ۱۹ کودک قاری قران. انهم بمدت ۴ سال ؟؟؟؟؟ تازه میگه اگر مجازات بشم مثل احمدی نژاد میگم!!!؟ براستی ما بااین سقوطها سر از کجا در میاوریم؟

باین عمل ننگین و حیوانی.‌ روح و عواطف جامعه ایرانی سخت جریحه دار شده است. اگر نمایندگان مجلس که کارآیی انها از لویه جرگه افغانستان هم کمتر شده است و نهاد رهبری سریعا به این موضوع رسیدگی نکنند و این حیوان را که آبروی ایران و شیعه را برده است مجازات نکند هم پایه های حکومت را سست میکنند و در بین ملت بی ارزشتر میشوند و هم اعتبار جهانی ایران و مذهب شیعه و دولت را برای همیشه در ننگ ابدی فرو خواهند برد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.