اتاق فرمان پارازیت در فرماندهی سپاه

دوشنبه, 15ام آبان, 1391
اندازه قلم متن

جلوگیری از آگاهی مردم به قیمت گسترش سرطان خون

این روزها امواج پارازیت روی شبکه های ماهواره ای در تهران نه تنها وسعت یافته، بلکه تشدید نیز شده است. مرکز ایجاد پارازیت مثل اتاق کنترل موشکی یک فرمانده دارد که نوسانات آن تحت کنترل و فرمان سپاه پاسداران است. تقریبا کمتر محلی از تهران را می توانید بیابید که زیر پوشش امواج پارازیت نباشد. تا چند شب پیش امواج پارازیت زیر ۵۰ میکروتسلا بود اما از دو شب پیش این رقم به ۱۵۲ میکروتسلا رسیده است.

هر کس با اندک آشنائی با قابلیت های موبایل می تواند در هر محله ای که زندگی می کند میزان پارازیت را در تهران و دیگر شهرهای بزرگ کشور اندازه گیری کند. برای این کار می شود از شیوه زیر استفاده کرد: .

گوشی را به سیستم اندروید (Android) مجهز کنید (SAMSUNG-GALAXI, htc, ….)

برنامه AndroSensor را از لینک زیر بگیرید و نصب کنید:

http://fivasim.pcriot.com/androsensor.html

این برنامه از سنسور میدان مغناطیسی گوشی استفاده می کند و شدت امواج الکترومغناطیسی (magnetic field) را به شما می گوید. باید دقت کرد که هنگام اندازه گیری گوشی از دستگاه های الکتریکی مثل تلویزیون دور نگهداشته شود.

امواج بالای عدد ۲۰ میکروتسلا یعنی زندگی در زیر خطوط پرفشار برق و بالاتر از ۱۰۰ میکرو تسلا یعنی امواج سرطان خون که این رقم اکنون در ایران به عدد حیرت آور ۱۵۲ افزایش یافته است

آگاهی بخشی و بررسی و بازتاب دادن علمی و آشکار سازی میزان نابود کننده این فجایع ضد بشری ضروری است

برای آشنایی با عوارض میدان مغناطیسی شدید ، گزارش سازمان بهداشت جهانی را بخوانید:

http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs322/en/index.html


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. آقا با سلام
    جهت یادآوری باید عرض شود که گزارش مذکور مربوط به باند فرکانسی زیر ۱۰۰ کبلو هرتز می باشد ولی امواج ماهواره (و در نتیجه امواج پارازیتی) در باند ۱۲ گیگا هرتز هستند لذا رجوع به گزارش مزبور از نظر فنی صحیح نمی باشد