نوری زاد: اسنادی از پول دادن شهرام جزایری به مجتبی خامنه ای در اختیار دارم

چهارشنبه, 17ام آبان, 1391
اندازه قلم متن

محمد نوری زاد مستندساز و نویسنده منتقد آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران می گوید اسنادی مبنی بر دریافت پول توسط مجتبی فرزند رهبر ایران از شهرام جزایری دارد.

به گزارش العربیه، محمد نوری زاد که زمانی از طرفداران آیت الله خامنه ای و از شخصیت های اصولگرا به شمار می آمد، پس از انتخابات ریاست جمهوری سه سال پیش ایران و نا آرامی های پس از آن، به جمع منتقدان پیوست.

او چند روز پیش در جشنواره مطبوعات تهران حاضر شد و آن جا در معرض ضرب و شتم شماری از افرادی که گفته می شود از هواداران اصولگرایان بودند قرار گرفت.

نوری زاد در مصاحبه با سایت “جرس” در بیان چند و چون ماجرا گفت: “:پس از آنکه وارد سالن نمایشگاه شدم، عده ای از جوانان خبرگزاری ایلنا دوره ام کردند که به غرفه ما بیایید. در همان حال به تقاضای یکی دو جوان برای عکس گرفتن پاسخ مثبت دادم و در کنار آنها ایستادم و عکسی گرفتند. در این زمان جوانی بلند بالا از خبرگزاری فارس آمد و مرا به داخل غرفه خودشان دعوت کرد. گفتم: چشم، اول به غرفه ایلنا می روم و سپس به غرفه شما می آیم.”

او ادامه داد: “با امضای دفتر ایلنا از غرفه این خبرگزاری خارج شدم. اما در بیرون از غرفه ایلنا بیست نفری احاطه ام کردند. آنان عمدتا جوانانی با چهره های متداول بسیجیان بودند. یکی از آنان از من پرسید: شما پوپولیست هستی یا روشنفکری از جنس لیبرال؟ من در جواب گفتم: تلاش می کنم فارغ از این اصطلاحات، انسان باشم.”

نوری زاد خاطرنشان کرد که سوال های این افراد ادامه یافت و یکی در آن میان که قد بلندتری داشت با هیجان از او پرسید: “شما برای این ادعا که مجتبی خامنه ای هفتصد میلیون تومان از شهرام جزایری پول گرفته است، سند داری؟ گفتم: هشتصد میلیون تومان پول گرفته و نه هفتصد میلیون تومان. گفت: قبول، سند داری؟ اگر سندت را نشان ما بدهی همه ما در رکاب شما منتشرش می کنیم. گفتم: “سندش هم هست اما اجازه بدهید آقا مجتبی از من شکایت کند تا من سند را به قاضی بدهم.”

پس از این بود که نوری زاد در معرض ضرب و شتم شماری از جوانان مهاجم قرار گرفت.

نوری زاد چندین نامه انتقاد آمیز سرگشاده به آیت الله خامنه ای نوشته و به این خاطر متحمل زندان هم شده است.

شهرام جزایری فردی است که چند سال پیش به اتهام فساد مالی محکوم و زندانی شده است. دادن پول به شماری از شخصیت ها از جمله مواردی است که در پرونده شهرام جزایری درج شده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.