دختران ایران قهرمان تکواندو جهان شدند + عکس

دوشنبه, 1ام آذر, 1395
اندازه قلم متن

تیم ملی تکواندوی دختران نوجوان با ۲ مدال طلا (مبینا نژاد کته‌سری و زهرا پور اسماعیل)، دو برنز (مبینا بابالو و پریسا جوادی) و ۵۵ امتیاز قهرمان جهان شدند.

شیردختران تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان با کسب ۴ مدال رنگارنگ قهرمان جهان شدند و تیم ایران در مجموع پسران و دختران نایب قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.

tekvandokar01
به گزارش عصرایران، یازدهمین دوره مسابقات تکواندو نوجوانان جهان که از روز چهارشنبه (۲۶ آبان ماه)با حضور ۸۰۰ تکواندوکار از ۱۱۰ کشور به میزبانی شهر”بورنابی” کانادا و در سالن “بیل کوپلند” این شهر آغاز شده بود، پس از ۵ روز پیکار به پایان رسید، شیر دختران کشورمان قهرمان جهان شدند و تیم ملی پسران نیز به مقام چهارم رسید.

mobina-nejad
در مجموع تیمی (دختران و پسران) کره جنوبی قهرمان شد، تیم کشورمان به مقام نایب قهرمانی رسید و روسیه سوم شد.

tekvandokar02
تیم ملی تکواندوی دختران نوجوان کشورمان که در این رقابت‌ها با ترکیب مبینا ن‍ژاد کته‌سری، کوثر حسینی، ستاره چابکی، فاطمه جعفری، مبینا شاکری، مبینا بابالو، زهرا شجاعی، پریسا جوادی، زهرا شیدایی و زهرا پوراسماعیل به مصاف رقبایش رفت، در پایان با ۲ مدال طلا (مبینا نژاد کته‌سری و زهرا پور اسماعیل)، دو برنز (مبینا بابالو و پریسا جوادی) و ۵۵ امتیاز، عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.

tekvandokar03
چین تایپه با یک مدال طلا، سه نقره و ۵۵ امتیاز نایب قهرمان شد، روسیه با ۳ مدال نقره، ۲ برنز و ۵۰ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد و تیم‌های ترکیه و کره جنوبی نیز عنوان چهارم و پنجم را بدست آوردند.

tekvandokar04
هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده فاطمه صفرپور بعنوان سرمربی و نیلوفر صفریان و معصومه محمدیان به عنوان مربی بود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.