سخنگوی قوه قضاییه می گوید مصاحبه با شبکه های فارسی زبان خارج از کشور ممنوع است

یکشنبه, 7ام آذر, 1395
اندازه قلم متن

غلامحسین اژه ای، معاون اول قوه قضاییه ایران روز یکشنبه اعلام کرد: طبق تصمیم شورایعالی امنیت ملی، مصاحبه با شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشورممنوع است و افزود که مصاحبه‌کنندگان با این شبکه‌ها تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به مصاحبه برخی از نمایندگان مجلس با شبکه ماهواره‌ای «من و تو» گفت کهشورایعالی امنیت ملی در سال‌های گذشته مصوبه‌ای درباره مصاحبه با شبکه‌های به گفته او، «منتسب به ضد انقلاب و یا متعلق به کشورهای متخاصم» تصویب کرده است.

غلامحسین محسنی اژه‌ای با تاکید بر این که این مصوبه پیشترابلاغ شده، تهدید کرد که هر کسی مخالف آن اقدام کند حتما تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

یک روز پیش از سخنان معاون اول قوه قضاییه، دادستان تهران نیز تهدید کرده بود که مصاحبه برخی افراد با یکی ازشبکه‌های فارسی زبان خارج ازکشور درباره واریز پول‌های قوه قضاییه به «حساب شخصی» رییس این قوه به گفته وی «قابل تعقیب قضایی است».

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه، نیز در گزارشی از مصاحبه فائزه هاشمی، دختر اکبر هاشمی رفسنجانی، با شبکه «دُر تی وی» و حمایت او از انتشار گزارش‌ها درباره واریز پول‌های قوه قضاییه به حساب«شخصی» رئیس این قوه، انتقاد کرده بود.
از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.