فرهنگ ایران: قاتل سفیر روسیه در آنکارا ماًمور امنیتی می باشد

دوشنبه, 29ام آذر, 1395
اندازه قلم متن

شخصی که سفیر روسیه آندره کارلوف را در آنکارا به قتل رساند خلاف آنچه گفته می شود یک اسلام گرای افراطی نیست بلکه چهره، هیکل و رفتار خونسرد او شباهت زیادی به ماًمورین امنیتی و پلیس دارد. قاتل در کت و شلوار و کراوات بسیار راحت به نظر می رسید.

در فیلم دیده می شود که قاتل مجهز به اسلحه کمری نوع ( برتا) کالیبر ۹ میلیمتری یا ۳۸ پارابلوم می باشد. برتا در بسیاری از کشور ها اسلحه سازمانی مامورین پلیس و امنیتی می باشد. به حرکات او دقت کنید هنگام شعار دادن معلوم بود معذب است چون اعتقادی به شعار ها نداشت و تنها وظیفه محول شده به او یعنی کشتن سفیر روسیه در انظار عمومی و در برابر دوربین رسانه ها را اجرا می کرد. در پشت این ماجرا جنگ پنهان و تسویه حساب اعراب و غرب و هشدار به روسیه به دلیل پیروزی در سوریه بچشم می خورد. از این پس بایستی در انتظار ترور های دیگری به تلافی این ترور باشیم. در پایان دیده می شود قاتل اصرار دارد در صحنه جنایت باقی بماند و ابداً قصد فرار ندارد، و اخبار بعدی از کشته شدن قاتل حکایت دارد. آیا پیش از عملیات به این مامور امنیتی دارو های روانگردان خورانده بودند. با کشته شدن قاتل همه سر نخ ها هم از بین خواهد رفت.

فراموش نکنیم که فردا بیستم دسامبر ۲۰۱۶ میلادی وزرای امور خارجه و دفاع سه کشور ایران، ترکیه و روسیه قرار است در مسکو جلسه ای در باره عملیات بعدی در سوریه داشته باشند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.