دانش آموز ۱۲ ساله پس از خودکشی، در بیمارستان فوت کرد

دوشنبه, 13ام دی, 1395
اندازه قلم متن

عباس بدوى، دانش آموز ۱۲ ساله ساکن شهرستان شوش درپی اقدام به خودکشی سحرگاه روز شنبه هفته جاری در بیمارستان جان سپرد. نزدیکان وی، اخراج او از مدرسه را انگیزه خودکشی این کودک اعلام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، عباس بدوى، دانش آموز اهل شوش بعد از «تنبیه و اخراجش از مدرسه» اقدام به خودکشى کرد.

عباس بدوى ۱۲ ساله اهل روستاى خویس شهرستان شوش دانش آموز سال ششم مدرسه هدف روز جمعه دهم دی ماه، ساعت ۸ شب اقدام به خودکشى کرد.

یک منبع نزدیک به خانواده این دانش آموز به گزارشگر هرانا گفت: “عباس روز چهارشنبه هفته گذشته طبق معمول به مدرسه رفته بود و بدلیل تاخیر و بسته بودن درب مدرسه از بالاى دیوار به داخل مدرسه وارد شده و توسط معلم ورزش مدرسه تنبیه و از مدرسه اخراج مى شود. عباس قضیه را با مادرش در میان مى گذارد. اما مادرش از ترس اینکه موضوع به ابعاد دیگرى برسد و ترس ایجاد درگیری و شکایت، مانع رسیدن خبر به شوهرش شده بود.”

این منبع ادامه داد: “بدلیل فشارهاى وارده و ضرب وشتم عباس توسط معلمش،او دو روز بعد روز جمعه ساعت ۸ شب در منزل اقدام به خودکشى کرد. خانواده بدوى در همان دقائق اولیه متوجه شدند که فرزندشان خود را به دار آویخت بود و او را زنده به بیمارستان منتقل مى کنند اما روز بعد ساعت ۵ صبح در بیمارستان فوت مى کند. این خانواده قضیه دلایل خودکشی و اتفاقی که افتاده بوده را برای بیمارستان تعریف می کنند و از آن طریق پرسنل بیسمارستان به اداره آگاهى اطلاع داده و معلم مربوطه به اداره آگاهى احضار مى شود. اما از اقدام اداره آموزش و پرورش در این رابطه اطلاع دقیقى در دست نیست.”


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.