نماینده سابق مجلس: عقل امنیتی و دفاعی رهبر کره شمالی بیشتر از روحانی است

یکشنبه, 17ام بهمن, 1395
اندازه قلم متن

فارس: قاسم جعفری عضو هیأت علمی دانشگاه و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به حکم اجرایی ترامپ علیه مردم ایران و برخی کشورهای مسلمان گفت: ترامپ یک نفر نیست، بلکه یک جریان و یک تفکر است، با همان نگاه تلفیقی که مسیحیان تندرو دارند که فکر می‌کنند برای رسیدن به منافع و مصالح دنیایی خود، حتماً باید با صهیونیسم‌ها هم‌پیمان باشند.

وی ادامه داد: این هم‌پیمانی یک حالت تاکتیکی دارد. آنها می‌گویند ما باید در مقابل مسلمانان و جریان مظلوم و ظلم ستیز در یک سنگر قرار بگیریم، بنابراین آنچه باعث شده امروز ترامپ را بیاورند و احساسات را در آمریکا تحریک کنند در همین راستا است.

جعفری خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم عقل امنیتی و دفاعی رهبر کره شمالی با همه فشارها و دیکتاتوری‌ که در کشورش دارد از آقای روحانی بیشتر است. البته ما طرفدار دیکتاتوری و مشکلاتی که رهبر کره شمالی ایجاد می‌کند نیستیم اما وی عقلش کار می‌کرده و تجهیزات دفاعی‌اش را به خاطر قول‌های بی‌اساس آمریکایی‌ها از دست نداده است.

سردار حسنی آهنگر: ۱۶۰ موسسه در آمریکا و اروپا مشغول عملیاتی کردن راهبردهای نفوذ هستند

تسنیم: سردار محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین در حاشیه برگزاری اولین همایش نظام سلطه و جریان نفوذ در جمع خبرنگاران گفت: نظام سلطه یک نقشه جامعی را علیه جمهوری اسلامی پس از به نتیجه نرسیدن تهدیداتش مانند جنگ تحمیلی و تحریم‌ها، تهیه کرده است.

سردار حسنی آهنگر با بیان اینکه حدود ۱۶۰ موسسه در آمریکا و اروپا مشغول عملیاتی کردن راهبردهای نفوذ هستند که شناسایی شده‌اند، خاطر نشان کرد: راه مقابله با این جریان یک سیر پیچیده دارد که لازم است دانشگاه‌ها و مراکز علمی ما در قالب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی این موضوع را رصد و برای مقابله با آن نقشه جامعی تبیین کنند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اولین همایش ملی نظام سلطه و جریان نفوذ گفت: ما در قالب این همایش و ۷۶ نشستی که در دانشگاه‌ها برگزار کردیم و سعی داریم تا نقشه جامع دشمن برای نفوذ را تبیین و راه مقابله با آن را ترسیم کنیم.

به نقل از پیک ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.