بیانیه سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور: تظاهرات فرمایشی هم مشروعیتی برای نظام نمی آورد

پنجشنبه, 21ام بهمن, 1395
اندازه قلم متن

تظاهرات فرمایشی هم مشروعیتی برای نظام نمی آورد

همه ساله در آستانه ۲۲ بهمن، حکومت جنایت، فساد و دروغ از مردم ایران میخواهد با حضور در خیابانها روزی را جشن بگیرند که نقطه آغاز سلطه و استقرار جمهوری اسلامی محسوب میشود. در این مدت ستمها، رنجها و بدبختی هائی که از طریق این نظام ضد ایرانی بر مردم ایران رفته است تا هویت ملی و موجودیت تاریخی آنان را اسلامی نماید، حد و مرزی نمی شناسد.

از جمله ترفندهایی که حکومت اسلامی برای ادامه حیات خود بکار میبرد استفاده ابزاری از حضور مردم در خیابانهاست. آنهم با این هدف که به خود ثابت کند به این ترتیب بقاء حکومت را تضمین نموده، چرا که مورد تائید اکثریت جامعه است.

آیت الله خامنه ای و نهاد ها و گروههای وابسته به وی که مشروعیت سیاسی، اخلاقی و حتی مذهبی خود را در میان مردم از بین رفته می بینند، همچنان کوشش دارند با تحریک عِرق ملی و احساسات استقلال طلبانه آنها را علیه آمریکا برانگیزند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا نیز با اقدامات به غایت فریبکارانه و راسیستی که در هفته های اخیر انجام داده، بار دیگر جمهوری اسلامی و رهبر آن را به صرافت انداخته تا با بسیج هرچه بیشتر عوامل خود برای شرکت در تظاهرات ۲۲ بهمن، تصور پشتیبانی مردمی را در رسانه های داخل و خارج ایجاد نمایند. حکومت اینبار نیز تلاش میکند با براه انداختن اتوبوسهای رایگان، ساندیس خورها و مردم ساده اندیش را به حضور بیشتر در این تظاهرات ترغیب نماید.

برای ما اعضای سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور اکثریت در جامعه را فقط صندوقهای رای، آنهم در یک انتخابات آزاد و بدون دخالت حکومت تعیین میکند و نه تظاهرات عوامل حکومت. اکثریت مردم نیز اراده خود را نه در براه انداختن نمایشی از یک اقلیت کوچک در خیابانها، بلکه تنها در انتخابات آزاد در چهارچوب یک نظام پارلمانی متجلی می بینند.

بر این اساس ما به هموطنان آگاه هشدار میدهیم که با دوری از این نمایش خیابانی خود را به این چاله کنده شده توسط دستگاه شکنجه و اعدام نیافکنند.

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ برابر ۹ فوریه ۲۰۱۷
info@iranazad.info
http://www.iranazad.info


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.