سخنرانی شجاعانه سکینه الماسی معلم در مورد دزدی امام جمعه ها

پنجشنبه, 5ام اسفند, 1395
اندازه قلم متن

… بله من معلم گشنه ام. چرا؟ چون شکم گشادهای مملکت ما زیادند. من معلم نان ندارم چون پول های این مملکت را بزرگزاده ها میلیارد میلیارد به یغما می برند


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

۳ نظر

  1. چند وقته که خانم الماسی که از ایادی صد در صد وفادار به حکومت هست، بخاطر این که باز هم در مجلس رای بیاورد و عوام فریبی کند، سیاست کثیفی را پیش رو گرفته، هر جا خانمی تند و منتقدانه سخنرانی می کنه، ایشون صورتش را میگیره و توسط نزدیکانش در فضای مجازی و جامعه پخش میکنه تا هم رای مردم ساده دل را به دست بیاورد و هم اگر حکومت بهش گیر داد، بگه کار اون نیست و دشمنان و رقبایش کلیپ های را به نامش پخش میکنم. من از نزدیک ایشان را می‌شناسم زنی بسیار حیله گر و فرصت طلب است….. مواظب باشید فریب نخورید.

  2. برادر عزیزم. حتی اگر اشتباه نکرده باشی هم فرقی نمیکنه. چون، وقتی اهمیت روش رد کردن حرف مخالف براتون بیشتر از درستی و نادرستیش باشه ، باخودتون دشمنی کردین ، تا واقعیت رو درک نکنین.من چون بیشر از ۵۰ سال با اودیو متریک و صدای انسان کار کردم و این معلم هم فامیل منه امکان اشتباهم کمتر از شماست .اما اگه واقعا حرفش راست و درست باشه که من نمیتونم قضاوت کنم ، جسارتا بنظرم خوب بود حد اقل اضافه میکردین، ولی حرفش کمی یا اصلا… درست نیست یا درسته ، آخه فقط تکذیب کردن و رفتن ، خودش یه جوری تایید نظریه ای مغرضانه تلقی میشه و نتیجش درست بر عکسه ، مگر که شما عمدا این کارو انجام داده باشین. که حفشو راست جلوه بدین .منو ببخشین اگه جوان هستین. خواستم یه الگو برای موارد مشابه به جوانها داده باشم… . خدا حفظتون کنه .آمین.

  3. این الماسى نیست و صداى نرگس محمدى هست
    دروغ پراکنى نکنید