۴۴ نفر در یک مهمانی در مشهد بازداشت شدند

شنبه, 7ام اسفند, 1395
اندازه قلم متن

حسن حیدری، سرپرست داسرای عمومی و انقلاب مشهد روز شنبه هفتم اسفندماه از بازداشت ۴۴ نفر در «یک پارتی» در این شهر خبر داده است.

سرپرست داسرای عمومی و انقلاب مشهد به ایرنا گفته است: « ۴۴ نفر مرد و زن در جریان یک پارتی در این شهر دستگیر شدند.»

حسن حیدری از فردی این مراسم را برگزار کرده به عنوان « سرکرده یکی از گروههای اراذل و اوباش» یاد کرد و اظهار داشت: این فرد «به بهانه تولد خود گروهی از زنان و مردان را در مجلس جمع کرده بود.»

سرپرست داسرای عمومی و انقلاب مشهد می گوید، افراد حاضر در این مهمانی مشروبات الکلی مصرف کرده اند.

حسن حیدری اضافه کرده است:« با ورود پلیس به محل ۲۵ مرد و ۱۹ زن بازداشت شدند. همچنین ۱۹ خودرو در جریان این عملیات توقیف شد.»

در ماه‌های گذشته فرماندهان انتظامی در برخی از استان‌های ایران در موارد متعدد از سرکشی به باغ‌ها و باغ‌تالارهایی که به گفته آنان احتمال برگزاری جشن مختلط در آنها وجود دارد، خبر داده‌اند.

همچنین در ماه‌های گذشته انتشار گزارش‌های مبنی بر بازداشت شهروندان استان‌های مختلف، به اتهام شرکت در «‌پارتی‌های مختلف» یا «‌مصرف مشروبات الکلی»‌ افزایش یافته است.

در خردادماه امسال نیز اجرای حکم شلاق برای ۳۵ دانشجو به دلیل شرکت در یک «پارتی مختلط شبانه» در قزوین با اعتراض‌ها و انتقادهای زیادی در ایران مواجه شد، اما غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه، اجرای این حکم را «قانونی» دانسته و گفته بود که قوه قضائیه «شواهد و قرائنی» دارد که «پارتی‌هایی» که در چند استان کشور برگزار شده، «با هدایت یک جریان خاص» بوده‌است.

دامنه بازداشت افراد در میهمانی‌های خصوصی به جشن‌های تولد و عروسی نیز کشیده شده و تاکنون ده‌ها نفر در این ارتباط بازداشت یا به قید تعهد و پرداخت جریمه آزاد شده‌اند.

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.