ایرج مصداقی: خطرات «عشق‌بازی» خامنه‌ای با «امام زمان» برای ایران و منطقه

شنبه, 7ام اسفند, 1395
اندازه قلم متن

۵ روز از ادعای محمد‌حسن رحیمیان تولیت مسجد «مقدس جمکران» (۱) مبنی بر این که طی سه سال و نیم گذشته خامنه‌ای «بیش از ۱۳ بار مخفیانه» به مسجد جمکران رفته و «با امام خود عشق‌بازی کرده»، می‌گذرد.

http://www.rasanews.ir/detail/news/479395/14

خامنه‌ای در مورد یکی از عشق‌بازی‌هایش می‌گوید:‌

«من یک وقتی یک شعری گفته بودم درباره امام زمان سلام الله علیه. رفتم جمکران و خب تضرع و توجه و نماز و همین اعمال که هست، دیدم آرام نمی‌گیرم، راحت نمی‌شوم. بلند شدم و ایستادم. دفترم هم در جیبم بود، دفتر شعر. درآوردم، گفتم آقاجان این شعر را برای شما گفته ام، می‎خوانم برایتان. شروع کردم شعر را خواندن، آهسته البته. هیچ‎کس هم متوجه نبود. یک غزلی بود از ابتدا تا آخر غزل را خطاب به حضرت خواندم، گمان می‌کنم تأثیری که آن غزل در حال من کرد، آن نماز مخصوص و آن چیزها نکرد. آدم با دلش که حرف بزند، اینطوری است.»

http://alef.ir/vdciwzarut1avw2.cbct.html?281550

در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵، ناصر مکارم شیرازی یکی از مراجع قم که به واسطه‌ی چاپلوسی از خامنه‌ای به سلطان شکر تبدیل شده، در وصف ارتباط خامنه‌ای با «امام زمان» گفت:‌

«یکی از دلایل موفقیت رهبر معظم انقلاب هم ارتباط نزدیک ایشان با امام زمان(عج) در همین مسجد مبارک است.»

http://www.entekhab.ir/fa/news/269812

خمینی مطلقاً به مسجد جمکران اعتقاد نداشت و حتی حاضر به نام بردن از آن در مکاتبات خود نبود تا مبادا مورد سوءاستفاده قرار گیرد. وی پیش از انقلاب تنها یک بار که برای دیدار با مردم جمکران به آن ده رفته بود، نماز خود را در مسجد مزبور به جا آورد و فضلیت این مسجد را بیش از دیگر مساجد نمی‌دانست. (۲)

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی (۳) رئیس سابق دادگاه انتظامی قضات در سال ۱۳۸۷ و در ایام «فاطمیه» در بیت رهبری در حضور احمدی نژاد و هاشمی رفسنجانی و سران مملکتی و قوه قضاییه و … خبر از دیدار خامنه‌ای با «امام زمان» داد و پس از آن توسط خامنه‌ای ارتقای مقام یافت و به امامت جمعه تهران انتخاب شد.

http://www.entekhab.ir/fa/news/23957

صدیقی که سوراخ دعا را پیدا کرده بود پس از آن از دیدارهای مکرر خامنه‌ای با «امام زمان» خبر داد و به نقل از یکی از روحانیون گفت:

«آقای خامنه‌ای گوهر پاکی است… به همین دلیل مکرر خدمت حضرت تشرف داشته است، ولی نشناخته». سال بعد ایشان گفت: «طوبی للخامنه‌ای! طوبی له. وجود مبارک امام زمان ـ‌ارواحنا فداه‌ـ در عرفات با اسم ایشان را دعا می‌کرد.»
http://sahamnews.org/2012/07/219481

صدیقی سپس کار را به آن‌جا کشاند که در نشست «جبهه پایداری انقلاب اسلامی»، ضمن اشاره به جریان هجدهم تیر ۷۸ و فتنه ۸۸ اظهار داشت: «در این دو دوره اتصال به امام زمان و سیمی که از مقام معظم رهبری به ایشان وصل شد آن‌چنان بر جامعه تاثیر گذاشت که آرامش را به دل مومنان بازگرداند و رعب و وحشت را در دل فتنه‌گران انداخت و آتش را خاموش کرد.»

http://www.kaleme.com/1390/08/21/klm-79958/?theme=fast

اعوان و انصار خامنه‌ای مکرراً از روابط ویژه‌ی وی و «امام زمان» خبر می‌دهند:‌

«منبع موثقی از آیت‌الله بهجت نقل کردند که ایشان در خواب دیدند که حضرت امام زمان(عج) در مجلسی حضور داشتند،‌ علمای بزرگ اسلام هم در خدمت آقا امام زمان(عج) بودند،‌ آیت‌الله خامنه‌ای وارد شدند و امام زمان(عج) جلوی پای ایشان تمام‌قد بلند شدند و برای ایشان جایی برای نشستن باز کردند.»

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1393/02/26/371741

در طول سال‌های گذشته بارها نزدیکان بیت‌رهبری و سخنرانان مجالس برگزار شده توسط خامنه‌ای و مداحان نزدیک به بیت، از وی به عنوان «سید خراسانی» نام‌برده‌اند که پیش از ظهور امام زمان قیام می‌کند و با یارانش به امام زمان می‌پیوندند. این ادعاها با وجود مخالفت صریح بعضی از مراجع، هیچ‌گاه از سوی خامنه‌ای و دفتر او تکذیب نشده است.

http://313yarzahra.blogfa.com/post-58.aspx

https://www.youtube.com/watch?v=skwIee9TfCs

البته اداره‌ی مشاوره و پاسخ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، در پاسخ به سؤال آیا آقای خامنه ای با امام زمان رابطه دارد؟ نظر به حساسیت موضوع دانشگاه‌ها و آگاهی بیشتر دانشجویان یکی به نعل می‌زند و یکی به میخ، با دست پس می‌زند و با پا پیش می‌کشد و می‌گوید:‌

«ارتباط با امام زمان هم می‌تواند حضوری باشد و هم ارتباط قلبی و معنوی. همه دوست داران حضرت علاقه دارند که با ایشان ارتباط عمیق روحی و معنوی برقرار کنند و به یقین مقام معظم رهبری بیش از همه این ارتباط قلبی دارند وتوسلات وعشق سرشار ایشان به امام زمان زبانزد خاص و عام است. اما ارتباط به معنای دیدار و مشاهده امری است که معمولا پوشیده می‌ماند و دیدار کنندگان حاضر نیستند آن را برای کسی بیان کنند و اگر ایشان نیز چنین ارتباطی داشته باشند به کسی بروز نمی‌دهند. »
http://www.siasi.porsemani.ir/node/2202

ساده‌‌انگاری است که سفرهای مخفی خامنه‌ای به جمکران را تنها در چهارچوب خرافه مورد بررسی قرار دهیم و به تمسخر او و اطرافیانش بپردازیم. اگرچه می‌توان از این دیدار‌ها بیماری روانی خامنه‌ای را نیز نتیجه‌گرفت که حساسیت موضوع را دوچندان می‌کند.

به نظر من این دیدار‌ها به شدت خطرناکند و آن‌ها را در یک نمای بزرگتر و در چهارچوب استراتژی منطقه‌ای خامنه‌ای و دکترین او بایستی دید. این دیدارها اگر از سوی هر مقام مذهبی یا حوزوی صورت می‌گرفت معنا و مفهوم متفاوتی می‌یافت. با توجه به مسئولیت‌های خامنه‌ای و تغییر سیاست دولت آمریکا و اتحادهایی که در منطقه شکل می‌گیرند نمی‌توان و نباید به سادگی از آن‌ها گذشت. این دیدار‌ها با سرنوشت میلیون‌ها ایرانی سروکار دارند و می‌توانند آینده‌ی فاجعه آمیز میهن‌مان و همچنین منطقه حساس خاورمیانه و خلیج فارس را رقم بزنند.

بدون تبیین نگاه خامنه‌ای و استراتژی‌ای که در اتاق‌های فکر رژیم تنظیم شده، نمی‌توان به معنا و مفهوم دیدار‌های پی در پی «عاشقانه» یاد شده پی‌برد.

چرا باید خامنه‌ای هر سه ماه یکبار به جمکران برود؟ آیا خامنه‌ای به قصد ثواب به جمکران می‌رود؟ قطعاً‌ پاسخ منفی است.
کاظم صدیقی امام جمعه تهران در اسفند ۱۳۹۲ در مسجد اعظم اهواز گفت:
«احساس می‌کنیم طوفان‌هایی در پیش داریم و ما این را از زیارت رفتن‌های رهبری متوجه می‌شویم
ایشان در سه هفته اخیر سه بار به مشهد و دو بار به جمکران رفته اند جهت توسل.»

این توفان‌ها چه بود که صدیقی را مجبور به تکذیب آن کردند؟

موضوع «معاشقه»‌ی خامنه‌ای با «امام زمان»، برداشت رحیمیان نیست. گفتمانی است که در «بیت رهبری» شکل می‌‌گیرد و خامنه‌‌ای شخصاً ادعای آن را دارد. احتمالاً در مورد حاصل و نتیجه‌ی «عشق‌بازی»ها در بین خودشان و در محافل خصوصی صحبت و گفتگو می‌شود.

خامنه‌ای در دوران خمینی حتی یک بار به مسجد جمکران نرفت و صحبتی از کرامات آن نکرد. هیچ شواهدی در دست نیست که وی پیش از انقلاب نیز به این مسجد تردد کرده باشد.

باید پرسید چه اتفاقی افتاده است که وی «پیرانه سر»، طی سه و سال و نیم گذشته به فکر «معشوق» افتاده و بیش از ۱۳ بار به جمکران رفته است؟ آماری از دیدار‌های خامنه‌ای قبل از شهریور ۱۳۹۲ در دست نیست و معلوم نیست وی در دوران یاد شده که احمدی‌نژاد علم «امام زمان» را به دوش می‌کشید هم با همین جدیت به دیدار «امام زمان» و «عشق‌بازی» با او می‌شتافت یا نه. تنها یک بار در آبان‌ماه ۱۳۸۹ سایت خامنه‌ای از دیدار نیمه‌شب وی از جمکران خبر داد و عکس‌های وی هنگام نماز در آن‌جا را انتشار داد.
‌‌
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=10372

خامنه‌ای برای گفتگو با «امام زمان» به «جمکران» که در واقع «محل ملاقات» و یا «دفتر مراجعین» وی است، می‌رود. این گفتگو احتمالاً در ارتباط با زمینه‌سازی برای «ظهور آقا امام زمان» هم هست.
رونق بخشیدن به مسجد «مقدس جمکران» و تعیین تولیت و جعل کرامات و معجزه برای آن، کوشش برای جلال و جبروت درست کردن برای بارگاه «امام زنده» است. امامی که به کار امروز خامنه‌ای می‌آید و هر توطئه‌آفرینی و تشنج‌زایی را می‌تواند به او نسبت دهد.

چرا دیدار‌های مخفی خامنه‌ای را علنی کرده‌اند، بر من نامعلوم است.

آیا خامنه‌ای قصد دارد مسئولیت آن‌چه در ماه‌ها و سال‌های آینده پیش می‌آید را به دوش «امام زمان» و «عشق‌بازی» با او بیاندازد؟ آیا می‌خواهد به اعتراضات جناح‌های درونی رژیم پاسخ دهد و آن‌ها را به «امام زمان» حواله دهد؟

***

هرچه زمان می‌گذرد، نظام جمهوری اسلامی به لحاظ درونی به سمت بسته تر‌شدن می‌رود و به لحاظ بیرونی انبساط و کشورگشایی و ایجاد «امپراطوری شیعی» (۴) را وجه همت خود قرار می‌دهد.

خامنه ای خود را «امام عصر» و «نایب امام زمان» می‌داند.

علی سعیدی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران که از دانش‌آموختگان مدرسه حقانی است و به مدت یک دهه مسئول حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران بوده، در مورد «امام عصر» و مصداق آن می‌گوید:‌

«البته در این میان کسانی هم هستند که به ۱۲ امام بعد از پیامبر اسلام(ص) معتقد هستند، و حتی در محرم و شب‌های قدر نذری می‌دهند، ولی به سخنان امام عصر (۵) خود توجهی ندارند؛ در صورتی که «هر کس امام عصر خود را نشناسد و بمیرد، به مرگ جاهلیت مرده است…. امروز که امام عصر ما مقام معظم رهبری است، مواضع، دیدگاه‌ها و منویات ایشان بر همه حجت است، و هر کس تسلیم مواضع ایشان باشد می‌تواند بگوید امام عصر خود را شناخته است.»

http://www.freezepage.com/1438443214LDHDKATLTB

علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با طرح این سؤال که «آیا حادثه عاشورا قابل تکرار است؟»، کار را به جایی رساند که از «غایب» شدن خامنه ای از چشم‌ها هم سخن به میان آورد و گفت: «من استدلال دارم که قابل تکرار است چراکه حادثه عاشورا تکرار حوادث پیشین تاریخ است؛ اگر بنا باشد از رهبری خوب اطاعت نشود و خواص و مردم رهبر را تنها بگذارند یا رهبری مانند حضرت علی(ع) منزوی می‌شود، یا مانند امام حسین(ع) کشته و یا مانند امان زمان(عج) از چشم‌ ها غایب می ‌شود.» (۶)

http://www.entekhab.ir/fa/news/230475

خامنه‌ای برای اجرایی کردن استراتژی «ظهور»، خود را ملزم می‌داند که هر سه ماه یکبار برای گزارش اقدامات صورت گرفته، خدمت «امام زمان» شرفیاب شود. «معاشقه‌«های صورت گرفته بایستی در همین رابطه بوده باشند.
انبساط خاطر خامنه‌ای بعد از هر «معاشقه» نیز بستگی به پروپیمان بودن گزارش موفقیت‌های وی دارد.

«جنگ‌ نیابتی» در منطقه، در واقع بخشی از «نقشه‌ی مسیر» برای زمینه‌سازی ظهور است. حال باید دید لزوم جنگ‌های «نیابتی» که در حال حاضر در منطقه جریان دارند، چیست.

جمهوری اسلامی به دنبال تشکیل امپراطوری شیعه و صدور بحران و انقلاب به منطقه و به ویژه مناطق شیعه نشین است. دخالت‌های رژیم در بحرین و کویت و جنگ‌های نیابتی در عراق و سوریه و یمن از نشانه‌های آن است.
هدف قراردادن شهرهای عربستان از طریق موشک‌های حوثی‌ها در همین راستا معنا پیدا می‌کنند.
در اردیبهشت‌ماه سال جاری در مقاله‌ی « جنگ نیابتی شیعه و سنی و …»، به زمینه‌‌سازی‌ فرهنگی این امر اشاره کردم.

http://news.gooya.com/politics/archives/2016/05/211819.php

خامنه‌ای در دیدار با ایثارگران می‌گوید:

«ملت ایران به فضل پروردگار، با هدایت الهى، با کمکهاى معنوى غیبى و با ادعیه‌ى زاکیه و هدایتهاى معنوى ولى‌الله‌الاعظم ارواحنافداه خواهد توانست تمدن اسلامى را بار دیگر در عالم سربلند کند و کاخ با عظمت تمدن اسلامى را برافراشته نماید. این، آینده‌ى قطعى شماست. جوانان، خودشان را براى این حرکت عظیم آماده کنند. نیروهاى مؤمن و مخلص، این را هدف قرار دهند.»

«امروز اگر ما مى‌بینیم در هر نقطه‌ى دنیا ظلم و بى‌عدالتى و تبعیض و زورگویى وجود دارد، اینها همان چیزهایى است که امام زمان براى مبارزه با آنها مى‌آید. اگر ما سرباز امام زمانیم، باید خود را براى مبارزه با اینها آماده کنیم.»

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=7733

برای درک این دیدگاه بایستی به گفته‌های نماینده‌های خامنه‌ای توجه کرد که با فراغ‌بال به تبیین نظرات او می‌پردازند.
قرارگاه «عمار» که سر نخ آن در دست بیت‌رهبری و مجتبی خامنه‌ای قرار دارد یکی از نهادهای مهم در ترویج ادبیات ظهور در ایران است. ترویج ادبیات ظهور پشتوانه‌ی ایدئولوژیک سیاست مداخله‌گرایانه‌ی رژیم در منطقه است و کشور را در لبه‌ پرتگاه جنگی منطقه‌ای قرار می‌دهد.

علی سعیدی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران در مورد زمینه‌سازی حکومت جهانی امام عصر می‌گوید:

«معتقدیم که این انقلاب زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر (عج) می‌باشد چرا که در روایات متعددی آمده است که قبل از ظهور، حکومتی سر کار خواهد آمد که بستر ساز قیام امام زمان (عج) خواهد بود. بین علائم ظهور و شرایط ظهور فرق است و ممکن است همه علائم ظهور رخ دهد، اما شرایط ظهور فراهم نشود. آمادگی فردی و چگونگی سیستم حکومتی از موارد شرایط ظهور است که در این راستا باید مدلی برای حکومت ارائه شود که زمینه ساز ظهور باشد. آمادگی منطقه‌ای بدون تغییر خاورمیانه امکان پذیر نیست و در روایات آمده است که کشورهایی همچون عراق، لبنان، سوریه، مصر نقش مهمی در ظهور دارند. آمادگی بین‌المللی نیز باید در دنیا فراهم شود که در حال حاضر این چهار مورد به‌طور همزمان در حال شکل‌گیری است.»

http://www.mehrnews.com/news/1406422

پناهیان عضو قرارگاه «عمار» و از سخنرانان مراسم‌های بیت‌رهبری در ایام محرم ۱۳۹۱ در حضور خامنه‌ای در مورد ظهور گفت:
« من از شما می‌خواهم یک سؤال بکنم، عاشوراییان! اگر همین‌جوری روند جلو برود که مانعی هم برایش نیست، امکانات هم بیشتر شده برای اینکه رشد حرکت اسلام ناب تساعدی باشد، چند سال دیگر ظهور خواهد بود؟ محاسبۀ عقلانی بکن، اینکه پیشگویی و غیبگویی نیست، قواعد ظهور را نگاه کن، چند سال دیگر کار تمام خواهد شد؟ یک محاسبه بکن، یک آمار بکش، نمودار پای تخته بکش، امکانات، رشد ما، قدرت دشمن، شکستش در مقابل ما، نمودار که کاری ندارد، می‌توانی سر انگشتی حساب کنی. سرانگشتی، نه اینکه می‌توانی وقت دقیق را اعلام کنی یا روز و تاریخ و سال را می‌توانی حساب کنی. تازه این روایت را از اباعبدالله الحسین(ع) را هم اگر نشنیدی من به شما بگویم.»

http://u313.ir/articles/item/1036-1391-09-05-08-04-09.html

مهدی طائب رئیس قرارگاه «عمار» و برادر بزرگتر مسئول سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در ادامه‌ی این سیاست در جمع بسیجیان محمودآباد، عربستان را مانع ظهور امام زمان(عج) معرفی کرد و گفت:‌

«امام زمان در عربستان و در کنار خانه خدا ظهور می‌کند، اکنون عربستان دست ارتش وهابی است و این ارتش وهابی امام زمان را به محض ظهور از بین می‌برد بنابر این تا زمانی که این ارتش وهابی در آنجا حضور دارد، این ظهور شدنی نیست، پس باید همانگونه که شاه را از کشور بیرون کردیم، به کشورهای دیگر نیز کمک کنیم تا این اتفاق صورت بگیرد تا زمینه ظهور حضرت حجت فراهم آید.»

http://www.snn.ir/detail/News/195822/165

وی با بیان اینکه امروز قدم به قدم فرعون‌ها در کشورهای همسایه در حال سرنگونی هستند، تاکید کرد: «ایران اسلامی چون زمینه‌ساز ظهور امام زمان است، باید بار هدایت همه این کشورها را به دوش بکشد.»

http://www.snn.ir/detail/News/195822/165

مهدی طائب در جمع سپاهیان استان خراسان رضوی با اشاره به هدف انقلاب در خصوص مقدمه‌سازی برای ظهور «حضرت مهدی (عج)» به دو مانع ظهور، اشاره کرد و گفت:
«اولین مانع این است که سر راه حضرت میدان مین است، ایشان تا بیاید با آتش نزدیک و دور دشمن شهید خواهد شد، دوم اینکه ایشان می‌خواهد دنیا را مدیریت کند و برای این مدیریت نیازمند نیروست و من معتقدم این حکومت فقط برای تربیت نیرو آمده است، این حکومت عامل ریزش و رویش است، اگر این حکومت نبود هم سره از ناسره مشخص نمی‌شد و هم ما کار یاد نمی‌گرفتیم….
اگر امام زمان در مشهد ظهور می‌کرد ما هیچ مشکلی نداشتیم اما ظهور در مکه است و مکه امن نیست. البته تا دو ماه پیش دستور این آتش نزدیک با عبدالله پادشاه سابق عربستان بود، عبدالله واقعاً قدر بود و یک کلمه پرت و پلا نمی‌گفت و قوی اداره می‌کرد، مرگ عبدالله برای ما فرقی ندارد اما آنچه ما را خوشحال کرد، این است که عربستان در قله بحران‌سازی و در حالی که خودش در بحران قرار داشت، رئیس‌‌اش عوض شد. بدترین کار در بحران، تعویض مدیریت است و خدای متعال در حساس‌ترین زمان عربستان را دچار تغییر مدیریت کرد…. خدا رو شکر آتش نزدیک تا حدودی حل شده است اما آتش دور را چه کنیم؟ اوبامای خبیث و پست فرمانده کل قوای آمریکاست و اختیار همه‌ سلاح‌های هسته‌ای در دستان اوست، تا حضرت ظهور کند، بعد از چند دقیقه مکه نابود می‌شود. وی افزود: امام فرمود اگر می‌خواهید حضرت بیاید باید میدان مین را جمع کنید، ما روایت داریم وقتی حضرت بیاید سلاح‌ها از کار می‌افتد اما کجا آمده است که این اتفاق با معجزه رخ می‌دهد؟»
علی سعیدی در مورد بازوی اجرایی امام زمان می‌گوید:‌
«سپاه پاسداران یکی از ابزارهای زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) در عرصه‌ی بیداری منطقه‌ای و بین‌المللی است و نیروی قدس سپاه نقش اول را در این زمینه ایفا می‌کند.. منطقه‌ی خاورمیانه مرکز پشتیبانی ظهور امام زمان (عج) است و کانون بیداری است و محور هدایت آن رهبری مقام معظم رهبری در ایران است. ظهور امام زمان (عج) بر دوش رهبری و ملت ایران است.»

http://www.isna.ir/news/91050603505

بر اساس چنین دیدگاهی بود که احمد جنتی در خطبه‌های نماز جمعه درگذشت ملک عبدالله پادشاه عربستان را تبریک گفت. او با بیان اینکه پادشاه قبلی عربستان با شیعه دشمنی بسیاری داشت و تکفیر را راه‌اندازی و از آن حمایت کرد، گفت:
«پادشاه عربستان به سزای اعمالش خواهد رسید و الان نیز در حال تحمل مجازات اعمالش است. … باید به اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها و آنها که در اینجا نیز گاهی اوقات از سفره او تغذیه می‌کردند و او را حمایت می‌کردند، تسلیت بگوییم، … به مومنان و مسلمانان و کسانی که واقعا غصه اسلام و شیعه را می‌خورند تبریک بگوییم و امیدوار هستیم که ادامه کار به این صورت نباشد.»

http://www.asriran.com/fa/news/379931

علی سعیدی در مردادماه ۱۳۹۱ در مورد ضرورت تحول خاورمیانه گفت:‌

«خاورمیانه باید قبل از ظهور مهدی (عج) متحول شود. شرایط قبل از تحولات اخیر شرایطی نبود که زمینه‌ساز ظهور باشد. هم‌چنین جنبش وال‌استریت باید شکل گیرد و مردم آمریکا از حزب جمهوری‌خواه و دموکرات و مجامع بین‌المللی مایوس شوند تا این شرایط در فضای بین‌المللی فراهم شود…. خاورمیانه باید متحول می‌شد؛ چرا که با حاکمیت حسنی مبارک و یا آمریکا در عراق زمینه‌سازی ظهور فراهم نمی‌شد. منطقه‌ی خاورمیانه مرکز پشتیبانی ظهور امام زمان (عج) است. هم‌چنین باید در فضای بین‌المللی در اروپا و در میان ملت آمریکا، بیداری از جنس بیداری که در خاورمیانه صورت گرفت، انجام شود…. ظهور امام زمان (عج) نیاز به ۱۰۰ میلیون پاسدار و بسیجی آماده به خدمت دارد و این مسوولیت به عهده‌ی فرمانده سپاه و نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه است.

http://www.isna.ir/news/91050603505

سعیدی و طائب و … نجواهای «عاشقانه»‌ اما در پرده‌ی خامنه‌ای با «امام زمان» را آشکارا بر زبان می‌آورند. مطرح کردن «نیاز به ۱۰۰ میلیون پاسدار و بسیجی»، در واقع توجیه‌کننده‌ی استخدام افغانی‌ها و لبنانی‌ها برای جنگ در سوریه است. نماینده‌ی خامنه‌ا‌ی در لابلای این سطور سیاست رژیم و خامنه‌ای را بیان می‌کند.

محمدی گلپایگانی رئیس دفتر خامنه‌ای به صراحت اعلام کرد که آب شیعه با آل سعود در یک جوی نمی‌رود:
« آل‌سعود لیاقت خادم‌الحرمین بودن را ندارد، آن‌ها نه تنها خادم الحرمین نیستند بلکه تهدیدکننده حرمین هستند؛ پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به آل‌سعود مقدمه‌ای بر نابودی آل‌سعود خواهد بود و آب شیعه با آل‌سعود در یک جوی نمی‌رود.»

http://www.entekhab.ir/fa/news/297840

ابراهیم رئیسی یکی از عوامل اصلی «کشتار ۶۷» و تولیت آستان قدس رضوی در گردهمایی سراسری مدیران عالی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: «باید دعا کنیم که حرمین شریفین که دستگاه انسان‌سازی برای جامعه بشریت هستند، با نابودسازی آل‌سعود که شجره ملعونه خبیثه هستند به دست نیروهای دلداده به خدا رسیده و از اسارت اشرار رها شوند.»

http://www.isna.ir/news/95062013255

وی با تصریح «نخستین شرط اقامه نماز در کشور عربستان نابودی آل‌سعود خبیث است» اظهار داشت: «آل‌سعود دستش را به دست دشمن داده و امتداد راهبردی جریان استکباری و یزیدی در منطقه شده است که در این راستا تمام کارهایی که استکبار در منطقه انجام می‌دهد به دست آل‌سعود انجام می‌شود».
وی با تاکید بر اینکه «یزدیان زمان آل‌سعود و استکبار هستند»، خاطرنشان کرد: «یزید بن معاویه یک خط امتداد دارد که این خط امروز در دستان آل‌ خلیفه، آل‌سعود، رژیم حاکم بر فلسطین اشغالی و آمریکا است.

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/07/19/1209187

عزیز جعفری فرمانده کل سپاه توجه به بُعد فراملی و جهانی «انقلاب اسلامی» را از وظایف سپاه دانست و گفت:

«آرمان و هدف غایی انقلاب اسلامی ایجاد تمدن اسلامی است که ما تلاش و پیشرفتمان را در مسیر ایجاد تمدن اسلامی دنبال می‌کنیم؛ امنیت و سلامت دو بُعد مهم در جامعه اسلامی است که ما باید برای حفظ انقلاب اسلامی و البته به بُعد فراملی آن باید توجه لازم را داشته باشیم.»

وی همچنین «پیروزی‌های انقلاب اسلامی در بُعد جهانی و فراملی را مرهون هدایت‌های تعیین‌کننده مقام معظم رهبری دانست» و خاطرنشان کرد: «هر روز شاهد تقویت بُعد بیرونی انقلاب اسلامی و افزایش قدرت جمهوری اسلامی هستیم که این با نصرت الهی و لطف خداوند بوده است.»

فرمانده سپاه در همین سخنرانی «تسلط مردم یمن بر کشورشان را اتفاق مهم و تعیین کننده» دانست و تأکید کرد، «انشاءالله موج بعدی این اتفاقات منجر به سقوط آل سعود خواهد شد.»

http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1947019

مهدی طائب در مهرماه سال جاری در جمع حسینیان مراغه دوباره اعلام کرد:

«طبیعی است که برای آماده‌سازی مقدمات ظهور نابودی آل شرور که خانه کعبه را غصب کرده است از ضروریات است، اما باید دقت داشت که آل سعود گوساله سامری و غلام حلقه‌به‌گوش آمریکا و صهیونیست است. برای از بین بردن دشمن امام زمان و آماده‌سازی مقدمه ظهور ایشان باید ریشه و رگ اصلی که آمریکا و سگ نگهبان آن در منطقه اسرائیل است از بین برد. ما امروز به نقاط بسیار حساس و سرنوشت سازی در نابودی اسرائیل رسیده‌ایم. اسرائیل محاصره‌شده است. جای امیدواری است که جریانات منطقه و حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق زمینه را برای نابودی دشمن اسلام و امام زمان آماده کرده است و این به یاری خداوند باعث نابودی آل شرور و اسرائیل خواهد شد.»

http://www.dana.ir/news/915113.html

وی تا آن‌جا پیش رفت که سال ۱۳۹۵ را سال سقوط «آل سعود» نامید:‌

«من حداقل ۳۰ سفر به مکه رفته ام. سال گذشته بنیاد جانبازان مرا دعوت کرد و گفت که بیا برو به مکه. گفتم من نمی روم و جواب منفی دادم. گفتند باشد نمی خواهد به زیارت بروی برو فقط برای اداره کاروان و رئیس کاروان باش. گفتم نه امسال نمی آیم. دلیل دارم برای نیامدنم. امسال حج ویژه کشته می دهد و من مطمئن هستم که کشته می دهد. گفت چرا؟ گفتم اینها امسال نمی توانند حج را اداره کنند. گفت چرا؟ گفتم چون هرچه نیرو داشته است را به یمن فرستاده است. یک مشت صفر کلیومتر و تازه کار را گذاشته است برای اداره حج و این خیلی سخت است. من حادثه منا را از چند ماه قبل پیش بینی کرده بودم.
حج امسال را خواهید دید که چه می شود. پیش بینی من این است که امسال حج بدون آل شرور« آل سعود» و با حضور امام زمان «عج» برگزار خواهد شد و آل سعود سقوط خواهد کرد.»

http://www.khabaronline.ir/detail/549278/Politics/parties

از این روشن‌تر نمی‌شود مقاصد و اهداف منطقه‌ای خامنه‌ای را تشریح کرد .

در راستای اجرایی کردن این سیاست است که رژیم به دنبال دستیابی به موشک‌های بالستیک است. بی‌جهت نیست که روی موشک‌های دوربرد به زبان عبری جمله معروف خمینی مبنی بر «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.» را نوشته بودند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941219000316

در ادامه همین سیاست بعد از سلب تابعیت از یک روحانی بحرینی، قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به نیابت از خامنه‌ای اطلاعیه می‌دهد و می‌گوید:‌

«آنها می‌دانند تجاوز به حریم آیت‌الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله‌ای از آتش را در بحرین و سراسر منطقه پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت. قطعاً تاوان آن را آل خلیفه پرداخت خواهد کرد و نتیجه آن جز نابودی این رژیم سفاک نخواهد بود.
حامیان آل خلیفه بدانند اهانت به آیت الله شیخ عیسی قاسم و استمرار فشارهای بیش از حد به مردم بحرین سرآغاز انتفاضه خونینی است که عواقب آن به‌عهده کسانی خواهد بود که به گستاخی حکام بحرین مشروعیت می‌دهند.»
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/03/31/1110228

و سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ی جداگانه‌ای از «دیکتاتورهای تشییع جنازه شده» سخن می‌گوید:‌

«سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سران رژیم پوسیده و فاقد مشروعیت آل خلیفه که دچار پوکی استخوان سیاسی شده و با تکیه بر تفرعن رژیم کودک‌کش آل سعود شمشیر جنایت به‌روی مردم مظلوم بحرین کشیده است، هشدار می‌دهد در صورتی که دست از ادامه ماجراجویی‌های صهیونیست‌پسند برنداشته و تسلیم خواسته‌های به‌حق مردم این کشور نشود به سرنوشت دیکتاتورهای تشییع جنازه شده سایر بلاد اسلامی گرفتار خواهد شد.»

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/04/01/1111135

تشکیل ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، در شرایط بحرانی‌ای که در آن به سر می‌بریم، تلاش برای آتش‌افروزی در منطقه است.

اولین دوره این کنفرانس در سال ۱۳۷۰ برگزار شد. دومین دوره‌ی آن با دهسال فاصله در اردیبهشت ۱۳۸۰ و به بهانه‌ی حمایت از انتفاضه دوم مردم فلسطین«انتفاضه الاقصی» و همزمان با آن در دوران خاتمی برگزار شد. سومین دوره این کنفرانس در فروردین ۱۳۸۵ تشکیل شد و چهارمین دوره آن در اسفند ۱۳۸۷ پس از تهاجم اسرائیل به نوار غزه و پنجمین دوره آن در مهرماه ۱۳۹۰ برگزار شد تا پاسخی باشد به شعار مردم ایران در تظاهرات‌های جنبش ۸۸ که فریاد می‌زدند «نه عزه، نه لبنان، جانم فدای ایران». و حال با فاصله‌ای ۵ ساله دوباره این کنفرانس علم می‌شود.

موحدی کرمانی رئیس موقت مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در خطبه‌های نماز جمعه به صراحت اعلام کرد:
« مسأله فلسطین یک مسأله اسلامی است که ما نمی‌توانیم از آن بگذریم. این مسأله از جمله مسائل اساسی جمهوری اسلامی ایران است و منافع ملی، منطقه‌ای و سیاسی ما به مسأله فلسطین گره خورده است.»

http://www.isna.ir/news/95120603753

سایت باشگاه خبرنگاران که وابسته به اطلاعات سپاه پاسداران است، با انتشار بخشی از تفسیر ریاضی سوره‌ «اسراء» و «کهف» که توسط پژوهشگران مرکز اسلامی ژوهانسبورگ انجام گرفته، مدعی شد اسرائیل تا سال ۲۰۲۲ نابود می‌شود. البته پژوهشگران مزبور راه فرار را هم بازگذاشته‌اند: ‌
«اگر به هر دلیلی این پیش بینی‌ها به منصه ظهور نرسد تنها می‌تواند به دو دلیل باشد. یا محققان در برداشت خویش اشتباه کرده‌اند و یا در طرح الهی خداوند تغییراتی حاصل شده است که (یمحوا و یثبت). در هر دو صورت اشکالی در متن قرآن و الهی بودن آن وارد نخواهد آمد و خللی در ارکان فرقان الهی نخواهد افتاد. والله اعلم با این یادآوری مهم به یاری پرودگار علیم مبحث مهم زوال اسرائیل به دست حضرت مهدی علیه السلام در سال ۱۴۰۱ هجری شمسی مطابق با ۱۴۴۳ هجری قمری و ۲۰۲۲ میلادی و ۵۷۸۲ عبری را آغاز می‌کنیم و از پروردگار بزرگ برای تکمیل آن استعانت می‌جوئیم.»

http://www.yjc.ir/fa/news/4054316

خامنه‌ای هم در آذرماه ۱۳۹۵ و هم شهریورماه ۱۳۹۴ به صراحت اعلام کرد که «رژیم صهیونیستی همچنانکه قبلاً گفته‌ایم به شرط مبارزه همگانی و متحد فلسطینی‌ها و مسلمانان با صهیونیستها در ۲۵ سال آینده وجود خارجی نخواهد داشت.»

http://www.yjc.ir/fa/news/5898821

توجه داشته باشید این مهم به دست «حضرت مهدی» بایستی انجام گیرد.

اگر خامنه ای، متقاعد شده باشد که اسرائیل در ۲۵ سال آینده نابود می‌شود، این موضوع در تصمیم‌هایی که بر مبنای این نگاه خواهد گرفت، موثر خواهد بود.
آیا در «معاشقه‌»‌های متعدد خامنه‌ای با «امام زمان» صحبتی در این رابطه به میان نمی‌آید؟

خبرگزاری امنیتی تسنیم وابسته به سپاه پاسداران ، ضمن تاکید بر تسلیح حزب الله لبنان به موشک های بالستیک ایران، از احتمال حمله موشکی به نیروگاه اتمی اسرائیل خبر داد. این خبرگزاری نوشت: «از دیمونا تا نقطه صفر مرزی با جنوب لبنان، ۲۲۵ کیلومتر فاصله است و قطعا این تاسیسات در برد راکت‌های حزب الله قرار ندارد اما این تاسیسات در برد موشک‌های ایرانی فاتح ۱۱۰ حزب‌الله هستند.
به گزارش خبرگزاری امنیتی تسنیم، حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در مصاحبه‌ چند شب گذشته که از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، در پاسخ به این سوال که آیا شما واقعا به دیمونا (نیروگاه اتمی اسرائیل) حمله خواهید کرد؟ گفته است: ما آماده‌ایم این کار را انجام دهیم و شجاعت انجام آن را داریم و اگر برای مقابله با دشمن در هر جنگی در آینده نیاز به انجام این کارداشته باشیم، آن را انجام خواهیم داد.

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/12/04/1334693

«یک منبع نزدیک به سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی از قول وی خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: همان گونه که «سنگ» به موشک ۱۰۰ کیلومتری تبدیل شد، به زودی قدرت تولید موشک مقاومت به برد ۴۰۰ کیلومتری خواهد رسید.»

http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1916137

نقشه‌های بلندپروازنه‌ی خامنه‌ای را بایستی جدی گرفت. در سایه‌ی سیاست‌های مداخله‌گرایانه‌ی خامنه‌ای، خطر جنگ در منطقه وجود دارد.
تشکیل «ناتو عربی» و هشدارهای دولت ترکیه، اظهار نگرانی کشورهای اروپایی، خط و نشان‌کشیدن‌های دولت آمریکا ناشی از سیاست مداخله‌جویانه‌ی رژیم است. خامنه‌‌ای مسئول جنگ‌آفرینی است و دود آن در چشم مردم ایران و منطقه می‌رود. به هر ترتیب بایستی او را بازداشت.

ایرج مصداقی

www.irajmesdaghi.com

irajmesdaghi@gmail.com

پانویس:

۱- مسجد جمکران، در ۶ کیلومتری شهر قم به طرف جاده‌ کاشان در نزدیکی روستای جمکران واقع شده است. ساخت این بنا به فردی به نام «شیخ حسن بن مثله جمکرانی» نسبت داده شده است. «مثله جمکرانی» ادعا کرده است که در بیداری با حضرت مهدی امام دوازدهم شیعیان دیدار کرده و «حضرت» دستور ساخت این مسجد را به وی داده است.
بسیاری از علمای شیعه، مسجد جمکران را «پایگاه خرافه» می‌دانند. پیش از انقلاب و در زمان رهبری خمینی، این مسجد رونقی نداشت. هیچ‌یک از سران رژیم را نمی‌یابید که در خاطرات‌شان از زمان پهلوی از رفتن به این مسجد و معجزات آن سخن به میان آورند. تنها در زمان رهبری خامنه‌ای است که سالانه بودجه‌های چند میلیاردی از نهادهای مختلف فرهنگی، برای توسعه بنای این مسجد و اداره‌ی آن از بودجه عمومی کشور پرداخت شده است. این مسجد همچنین این مسجد سالیانه درآمد هنگفتی از محل دریافت نذورات مردمی به خود اختصاص داده است. در سال ۱۳۷۹ و در دوره ریاست جمهوری محمد خاتمی، مسجد جمکران دارای تولیت شد و ابوالقاسم وافی به حکم خامنه‌ای اولین تولیت آن شد. و در شهریورماه ۱۳۹۲ محمدحسن رحیمیان جایگزین او شد.
آیت‌الله علی سیستانی مرجع تقلید اعلم شیعیان در ملاقات هفتم فروردین ۱۳۹۰ خود با حجت‌الاسلام مسیح مهاجری، درباره مسجد جمکران و دیگر خرافات در ایران گفت: «شما خودتان این وضع را به وجود آورده‌اید. هی گفتید آقای بهاء الدینی اینطور است و آنطور است. هی کرامات گفتید. من خودم در قم بودم و این چیزها را می‌دانم و اینجا هم که هستم کتاب‌های زیادی می‌خوانم و این حرف‌های کرامات را که می‌زنند و می‌نویسند می‌خوانم و معتقدم شما خودتان، کشور را به روزی انداخته‌اید که این گرفتاری‌ها پیش آمده و جمکران را آنطور بزرگ کرده‌اید و منبری‌ها آن حرف‌ها را می‌زنند. من منبرها را هم گوش می‌کنم.»

http://www.khabaronline.ir/detail/213149/culture/book

محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر خامنه‌ای در مراسم معارفه محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد جمکران در شهریور ۱۳۹۲ در پاسخ به اظهارات مرجع تقلید اعلم شیعیان با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران پایگاه امام زمان(عج) است، گفت: « برخی‌ها در جراید می‌نویسند که این مسجد همانند سایر مساجد است و فرقی ندارد، حرام باد لقمه‌ای که از امام زمان(عج) می‌خورید.»

وی با اشاره به داستان‌هایی از فضیلت مسجد مقدس جمکران و همچنین ارادات بزرگان و علما به این مکان مقدس، ابراز داشت: « امروز اگر در دنیا سراپا هستیم به یمن وجود و حضور امام عصر(عج) است و ما هر چه داریم از ایشان داریم و به همین دلیل است که دشمنان با شیعه مخالفند و دشمنی می‌کنند چرا که آنان می‌دانند حضرت با آمدنش ریشه آنها را خواهد زد»
وی همچنین اضافه کرد:

«اقداماتی جدید برای این‌که مسجد جمکران آوازه بیشتری پیدا کند باید صورت گیرد و تولیت جدید باید سعی کند تا برای همه سنین که در این مسجد حضور می‌یابند، برنامه‌های مختلف فرهنگی داشته باشد.»

http://www.mehrnews.com/news/2134364

۲- مؤسسه «تنظیم و نشر آثار امام» در پاسخ به سوال «نظر حضرت امام در رابطه با مسجد جمکران چه بوده است؟ آیا ایشان برای زیارت به این مسجد می رفتند؟» می‌‌گوید:‌

«در آثار قلمی ایشان در مورد جمکران مطلبی دیده نمی شود اما در صحیفه امام ۷ بار در دو مورد واژه جمکران بکار رفته که شش بار آن در عنوان گزاری و نامه ای است که در ۱۷ اردیبهشت ۵۸ به صورت گزارش برای ایشان نوشته شده و در آن تصمیماتی که هیئت امنای مسجد جمکران در مورد آن مسجد گرفته اند خدمت امام مطالبی نوشته اند و ایشان در پاسخ به آن نامه چنین مرقوم داشته اند: «بسمه تعالی آنچه را حضرات آقایان مدرسین تصویب کرده‏اند، مورد تأیید این جانب مى‏باشد.» شاید ایشان عامداً نامی از مسجد به قلم نیاورده اند تا بعدها همان نام بردن موجب سوء استفاده نشود. البته عنوان گزاری برای آن نامه در صحیفه امام خالی از مسامحه نیست و چه بسا افراد کم دقت یا ناصادق از عنوان گزاری آن تصور کنند و یا اینگونه بنمایانند که محتوای آن نامه نوشته خود حضرت امام(ره) است. … اما در مورد اینکه امام به مسجد جمکران رفته‌اند و آنچه مشهور است یک بار قبل از انقلاب بوده است و در خاطرات آیت‌الله توسلی و آیت‌الله موسوی اردبیلی آمده است که امام به مناسبتی در روستای جمکران بودند. هنگام رسیدن وقت نماز صرفا برای اقامه نماز واجب به آن مسجد رفته‌اند.»

http://www.imam-khomeini.ir/fa/c76_15240

۳- صدیقی، شاگرد آیت‌الله بهاءالدینی یکی از مرتجع‌ترین روحانیون و دلدادگان خامنه‌ای بود، که حتی صدای اعتراض آیت‌الله سیستانی را هم در آورده بود. صدیقی ادعا می‌کرد آیت الله بهاءالدینی برای دیدار خامنه‌ای با «حضرت ولی عصر» دعا کرده بود که محقق شد.
http://asemani57.blogfa.com/post/72

۴- اردوغان و رسانه‌ها و بلندگوهای وی همراه با شیوخ عرب به دروغ، بلندپروازی‌های جاه‌طلبانه‌ی خامنه‌ای و رژیم را «ناسیونالیسم فارس»، «امپریالیسم فارس»، تلاش برای ایجاد «امپراطوری فارس» و «توسعه طلبی فارسی» جا می‌زنند و مزدوران و حقوق‌بگیرانشان نیز این تبلیغات را در بوق می‌کنند.

۵- مسعود رجوی نیز خود را «امام عصر» می‌دانست و البته به سرداب «امام زمان» در سامرا می‌رفت و به راز و نیاز و «معاشقه» با او می‌پرداخت.

https://www.youtube.com/watch?v=p-uWrtREZW4

۶- مسعود رجوی نیز که در مکتب «انجمن حجتیه» درس خوانده از این شعبده‌‌ها در آستین دارد. به وقت نیاز در بالای سن «ذوالفقار علی» در دست می‌گرفت و آن را همچون بازیگران تأتر در هوا می‌چرخاند و «هل من مبارز می‌طلبید». گاه در نقش امام حسین در شب عاشورا فرو می‌رفت و …
رجوی در دوران «غیبت» صغرایش در اشرف و لیبرتی سعی می‌کرد از طریق «نواب اربعه» که آن‌ها را «ما به ازا» و جانشین می‌نامید، مسائل‌اش را حل و فصل کند و گه گاه از طریق گفتگوها و پیام‌های صوتی و نه تصویری با نیروهایش تماس می‌گرفت.
بعد از اعلام مرگ وی توسط ترکی‌الفیصل یکی از ولی‌نعمت‌هایش، بازماندگان وی به جای پخش تصویر و یا حداقل صدای وی، دو بار مبادرت به خواندن پیام کتبی خصوصی وی خطاب به نیروهایش در آلبانی کرده‌اند. این پیام‌ها در سفر‌های مخفیانه مریم رجوی به آلبانی توسط وی قرائت شده اند. از قرار معلوم بازماندگان رجوی می‌کوشند با الگوبرداری از پروژه‌ی «غیبت»، استراتری «امام غایب» را ادامه دهند.
البته رجوی هرگاه که فرصتی دست می‌داد، از طریق ابواب جمعی‌اش خود را «امام زمان» می‌خواند، شأن خود را بسیار بالاتر از «امام حسین» معرفی می‌کرد و «ابوالفضل العباس» را در حد یک فرمانده دسته‌ی «ارتش آزادیبخش» می‌خواند و همسرش را «سیده‌النساء‌العالمین» سرور زنان عالم معرفی می‌کرد. گاه مریم رجوی از ارتباط همسرش با «آقا» سخن به میان می‌آورد و گاه به اعضای «ارتش آزادیبخش» طعنه می‌زد: آبش را می‌خورید، نانش را می‌خورید، لباسش را می‌پوشید، اما اسم‌اش را نمی‌برید.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. مصداقی … از هر فرصتی استفاده میکند تا هر موضوع بی ربطی را به کشتار ۶۷ ربط دهد. خود وی لو دهنده خواهر و برادری بوده که هر دو اعدام شدند ( رجوع کنید به خاطراتش). او هنوز از هواداران به اصطلاح مجاهدین است و در هیچ جایی دیده نشده بر علیه افکار این سازمان چیزی گفته باشد. تنها مشکلش با باند رجوی است و همه حملاتش متوجه رهبری این فرقه است اما با کل وجود و اعمال گذشته این فرقه مشکلی ندارد