فرامرز دادرس: شلیک موشک هرمز به افتخار اسرائیل

شنبه, 21ام اسفند, 1395
اندازه قلم متن

نفوذ عوامل اطلاعاتی اسرائیل در مهمترین ارکان حکومت جمهوری اسلامی نیازی به سند و مدرک ندارد. شلیک موشک به افتخار اسرائیل و بویژه دولت تندروی بنیامین نتانیاهو امری عادی شده است. هر زمان که دولت نتانیاهو نیاز به مظلوم نمایی و بزرگ جلوه دادن خطر ایران علیه اسرائیل دارد، این وظیفه نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران است که با پرتاب یک موشک قراضه! با برد کوتاه به اسرائیل و نتانیاهو یاری رسانده و جهانیان را از خطر روز افزون جمهوری اسلامی در خاورمیانه آگاه کند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با شلیک یک فروند موشک بالستیک زمین به دریا ( هرمز-۲) ورود بنیامین نتانیاهو را به مسکو خوش آمد گفت، سفر نتانیاهو به مسکو به هدف دیدار ولادیمیر پوتین ارباب روسیه است. نتانیاهو می خواهد پوتین را از خطر بزرگ جمهوری اسلامی در خاورمیانه آگاه کرده و میان ایران و روسیه اختلاف بیاندازد.

این موشک بازی های بی حاصل و کودکانه هنگامی رخ می دهد که دو روز پیش از ورود بنیامین نتانیاهو به مسکو برخوردی خصمانه میان چند فروند قایق تندروی نیروی دریایی سپاه پاسداران با یک ناو آمریکایی در دریای عمان موجب واکنش های آمریکا وسران سپاه پاسداران شد. پرتاب یک موشک با برد ۲۵۰ کیلومتر در دریای عمان هیچ آسیبی به اسرائیل، کشور های عرب خلیج فارس و آمریکا نمی رساند. حداکثر برد این موشک سیصد کیلومتر است.

موشک بازی های بی حاصل و تهدیدات توخالی از سوی پایوران جمهوری اسلامی علیه کشور های همسایه ایران، تنها موجب انزوای ایران و تقویت مواضع اسرائیل ، غرب و روسیه در خاورمیانه شده است و بر رونق بازار فروش سلاح به کشور های ثروتمند عرب افزوده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.