خرید میلیاردی غیر ضروری در مؤسسه همشهری

دوشنبه, 23ام اسفند, 1395
اندازه قلم متن

تیم رسانه‌ای محمدباقر قالیباف کمتر از سه ماه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶، در حالی دست به خرید میلیاردی چاپخانه‌ای در تهران برای مؤسسه همشهری زده که این مؤسسه دو چاپخانه متعلق به خود دارد.

به گزارش «آمدنیوز»، پس از افشای تغییر وضعیت پنج هزار نیروی شهرداری تهران از قراردادی به رسمی آن‌هم در آستانه انتخابات سال ۹۶ و همچنین استخدام ۴۲۰۰ تن در متروی تهران بدون ضوابط خاص، که با اعتراض اعضای شورای شهر تهران رسانه‌ای شد، شنیده‌ها حاکی از آن است که در مؤسسه همشهری اتفاقات مالی جالبی در حال رخ دادن است.

شنیده شده، مؤسسه همشهری در اقدامی عجیب و بدون توجیه اقتصادی، در حال خرید چاپخانه‌ای درجه سه در اطراف تهران است.

قرارداد چاپخانه «ر» که با ماشین آلات قدیمی و با کمتر از ۳۰ درصد ظرفیت کاری خود در حال فعالیت است، با قیمت چند ده میلیارد تومانی در حال نهایی شدن است.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که اولا مؤسسه همشهری با داشتن دو چاپخانه مجهز، نیازی به چاپخانه جدید ندارد و ثانیا در صورت لزوم، نیازمند خرید ماشین آلات به روز و کارآمد است نه چاپخانه‌ای دورافتاده و ناکارآمد!

به نظر می‌رسد سود حاصل از یک معامله شیرین، علت اصلی این اقدام عجیب مدیران همشهری است؛ ضمن آنکه تحمیل چنین هزینه‌ای به مؤسسه همشهری، سه ماه مانده به انتخابات و تغییرات مدیریتی گسترده در این مجموعه، ابهامات این معامله غیرضروری را بیشتر کرده است.

از: امدنیوز


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.