اختلاس میلیاردی در شهرداری خواجوشهر سیرجان

شنبه, 19ام فروردین, 1396
اندازه قلم متن

محسن نیک ورز از بازگشت ۲۰۰میلیون تومان از وجوه اختلاس در شهرداری خواجوشهر سیرجان به بیت المال خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان از بازگشت۲۰۰میلیون تومان از وجوه اختلاس در شهرداری خواجوشهر سیرجان به بیت المال خبرداد.

محسن نیک ورز در تشریح جزئیات این خبر ابراز داشت: با وصول گزارش سازمان بازرسی استان کرمان در اواخر اسفند ماه۹۵ مبنی بر اختلاس در شهرداری یکی از شهرهای اقماری شهرستان سیرجان (خواجوشهر) موضوع با قید فوریت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به لحاظ اهمیت موضوع، شهردار این شهر به همراه معاونین مالی، فنی و مسئول امور مالی توسط دایره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی با دستور قضایی جلب شدند.

این مقام قضائی بیان داشت: با بررسی اسناد و مدارک موجود و اقرار صریح شهردار مشخص شد نامبرده پس از جعل در تعداد شش فقره چک و تغییر مبالغ آنها، بیش از هفتصد میلیون تومان از اموال شهرداری را مورد اختلاس قرار داده است .

این مقام قضائی تصریح کرد: با پیگیری به عمل آمده تاکنون مبلغ دویست میلیون تومان از وجوه اختلاس شده به بیت المال بازگشت داده شده است.
محسن نیک ورز بیان داشت: متهمان پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت راهی زندان شده و تحقیقات قضایی جهت روشن شدن نقش معاونین شهردار در حال انجام است .


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.