سخنرانی سناتور جان مک کین در تجمع «شورای ملی مقاومت ایران»، تیرانا، آلبانی

دوشنبه, 28ام فروردین, 1396
اندازه قلم متن

سناتور جان مک کین در حال سخنرانی در تجمع «شورای ملی مقاومت ایران»، تیرانا، آلبانی، شنبه ۲۶ فروردین

سایت ملیون ایران: بر اساس اخبار رسیده سناتور مک کین، رییس کمیته نیروهای مسلح آمریکا در سنا در جلسه ای که روز جمعه ۲۶ فروردین در تیرانا (آلبانی) که توسط شورای ملی مقاومت برپا شده بود شرکت کرد. این در حالیست که هر کس که کوچکترین اطلاعی از نیروهای سیاسی ایران داشته باشد میداند که اصول فکری و روش های غیر دموکراتیک و ماکیاولیستی “شورای ملی مقاومت” تفاوتی با روش های جمهوری اسلامی ندارد و تقویت این گروه کاری جز سنگ انداختن در راه تحقق آزادی و دموکراسی در ایران نیست. بار دیگر شاهدیم که آقای مک کین و بسیاری از سیاستمداران خارجی دیگر که در امور ایران دخالت میکنند هیچگونه توجهی به خواست و منافع مردم ایران ندارند و اقدامات آنها فقط برای اجرای برنامه ها و حفظ منافع خودشان است.

به گفته دویچه وله در این تجمع مریم رجوی، رهبر شورای ملی مقاومت، کتابی حاوی نام ۲۰ هزار نفری که جان خود را «در مبارزه علیه تروریسم و بنیادگرائی در ایران» از دست دادند تقدیم سناتور مک کین کرد.

آقای مک کین در این تجمع تاکید کرد «ما اکنون شاهد آنیم که حکومت ایران در حال گسترش نفوذ و استبداد خود در سرتاسر خاورمیانه است. هیچ تردیدی وجود ندارد که ایرانی ها درصددند آزادی و دموکراسی را در سراسر منطقه خفه کنند.»

جان مک کین از مراکز سازمان مجاهدین خلق در تیرانا بازدید و با اعضای این سازمان که از اردوگاه لیبرتی درعراق بدانجا منتقل شده اند دیدار کرد.

آقای مک کین در سفر به بالکان ریاست هیات نمایندگی سنا را برعهده دارد که پیشتر از صربستان، اسلوونی، کرواسی، مونته‌نگرو، و کوزوو دیدار کرده بود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.