اختلاف ها میان دو کاندیدای اصولگرا بالا گرفت/ ستاد قالیباف: تا آخر هستیم؛ کسی که طبق نظرسنجی ها باید کنار برود ما نیستیم/ ستاد رئیسی: تکلیف به ما حکم می کند به هیچ وجه کنار نکشیم

جمعه, 8ام اردیبهشت, 1396
اندازه قلم متن

گزارش اختصاصی «انتخاب» از جلسه ی امروز ستادهای رئیسی، قالیباف و «جمنا»؛

صبح امروز در مجتمع آدینه تهران نشست مشترک مسولین ستادهای رییسی – قالیباف و دبیران استانی جمنا و شورای مرکزی جمنا با هدف هماهنگی و هم پوشانی توان استانی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری برگزارشد.

سرویس سیاسی «انتخاب»؛ صبح امروز در مجتمع آدینه تهران نشست مشترک مسولین ستادهای رییسی – قالیباف و دبیران استانی جمنا و شورای مرکزی جمنا با هدف هماهنگی و هم پوشانی توان استانی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری برگزارشد.

به گزارش «انتخاب»؛ در این جلسه که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، نیکزاد، ذوالقدر و اعضای ارشد ستاد قالیباف سخنرانی و به پرسش های حاضرین پاسخ دادند.

از حواشی این مراسم این بود که حتی خبرنگاران رسانه های اصولگرا نیز اجازه ورود به برنامه را نداشتند

طبق پیگیری خبرنگار «انتخاب»، دلیل عدم پوشش رسانه های این جلسه مخالفت نیکزاد رییس ستاد رییسی با رسانه ای شدن محتوای جلسه بود وبا این شروط در جلسه حاضر شده بود.

ظاهرا ستاد رییسی از رسانه ای شدن همکاری شان با جمنا واهمه دارند. از یک طرف می خواهند خود را فراجمنایی نشان دهند و از طرف دیگر در جلسه محرمانه با جمنا شرکت می کنند

در این جلسه، پیشنهاد شده که رئیسی یا قالیباف قبل از ۲۰ اردیبهشت کنار بکشند، پیشنهادی که با اقبالی مواجه نشده و حتی مخالفت روسای دو ستاد را به دنبال داشته است. به طوری که یکی از اعضای ارشد ستاد قالیباف که یکی از معاونت های شهرداری تهران را نیز عهده دار است، به صراحت اعلام کرده ، تفکر کنار رفتن یکی به نفع دیگری اشتباه است و قالیباف تا آخر در صحنه حضور خواهد داشت . اگر هم طبق مکانیزم جمنا قرار باشد کنار برود ، طبق نظرسنجی ها آن فرد قالیباف نیست.

نیکزاد هم در این جلسه با بیان اینکه به آقای رییسی تکلیف شد که به صحنه بیاید، الان هم تکلیف حکم می کند تا آخر بایستد و ایشان به هیچ وجهه قصد کنار رفتن ندارد

این موضع روسای ستادهای قالیباف و رییسی باعث سردرگمی مسولین استانی جمنا شده و اعضای شورای مرکزی جمنا در پاسخ به سوالات متداول دبیران استانی جمنا که بالاخره تکلیف ما چیست و چه باید بکنیم جوابی نداشتند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها: ,

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.