ف. م. سخن: آقاى روحانى و حجت الاسلام خون آشام!

چهارشنبه, 3ام خرداد, 1396
اندازه قلم متن

اکثریت مردم و جوانان در انتخابات ریاست جمهورى به آقاى روحانى راى دادند.

آقاى روحانى در روزهاى تبلیغ، سخنان شور انگیزى بیان کرد که همه ى ما به هیجان آمدیم!

شاید یکى از زیباترین جملات ایشان این بود که ما مى خواهیم در رابطه با دنیا، پل بسازیم، نه دیوار!

این پل باید میان دولت و مردم ایران هم کشیده شود!

ایشان حتى به طور ضمنى آیت الله خامنه اى را خطاب قرار داد و گفت، رهبرى درست مى گوید که غرب به خاطر حضور مردم به ایران حمله نمى کند ولى کدام دولت است که خواست مردم را عملى مى کند؟ (نقل به مضمون)

موضوعات جالب دیگرى نیز مطرح شد که به تدریج به همه ى آن ها مى پردازیم و از آقاى روحانى در طول زمان، انجام یا عدم انجام آن ها را سوال مى کنیم. اگر حتى کسرى از وعده هاى داده شده، جامه ى تحقق بپوشد، به آن هم راضى خواهیم بود، و اگر وعده اى داده شده ولى عملى نشده، سراغ آن را هم از آقاى روحانى و کابینه اش خواهیم گرفت.

اما، یک کار هست، که انجام اش نیاز به زمان ندارد. نیاز به تدارکات و برنامه ریزى ندارد. نیاز به تامین بودجه ندارد. کارى که مى توان در یک چشم بر هم زدن آن را انجام داد:
رفیقِ سید ابراهیم رییسى، حجت الاسلام پورمحمدى، که اکبر گنجى به درستى به او لقب حجت الاسلام خون آشام داده را از کابینه بیرون کنید!

مساله ى پور محمدى مساله ى بغرنجى نیست. کسانى که دهه ى ۶٠ در متن سیاست ایران بوده اند، قدرت آدمکشى او را مى دانند.

او فردى ست بسیار خونسرد و دقیقا از نظر شخصیتى در جاى درستِ حکومت قرار گرفته:
دستگاه سرکوب و تشکیلات امنیتى!

بر ما معلوم نیست که روحانى به چه دلیل او را رییس داد گسترى کرده است. آیا خواست و تمایل خودِ روحانى بوده یا رهبرى او را به روحانى تحمیل کرده است؟

اکنون که روحانى پشتوانه ى محکم مردمى و جوانان را در اختیار دارد، لازم است تا این جنایتکار بدنامِ دروغگو را از کابینه ى خود دور سازد.

کارى نداریم که وزیر دادگسترى در جمهورى اسلامى کاره اى نیست و حداکثر وظیفه اش، برقرارى ارتباط میان قوه ى مجریه و قوه ى قضاییه است، منتها همنشینى با چنین موجودى، جز نابود کردن اعتبار و آبروى کابینه نتیجه ى دیگرى ندارد.

مصطفى پور محمدى، صادر کننده ى حکم چند هزار زندانى سیاسى در سال ۶٧ است. او از این جنایت نه تنها اظهار پشیمانى نکرده بلکه همین چند وقت پیش از این جنایت با افتخار یاد کرده است. او نه تنها قاتل است بلکه دروغگو هم هست:
کسانى را که او حکم اعدام شان را صادر کرده، همگى از مجاهدین خلق نبوده اند.
اعضا و هواداران حزب توده بوده اند… اعضا هواداران فداییان خلق اکثریت بوده اند… بچه هاى گروه هاى چپ نیز بوده اند.

او حتى حق نداشته حکم اعدام کسانى که حکم شان قبلا صادر شده بوده و مجازات شان حبس بوده و خودشان هم در زندان بوده اند صادر کند!

مخالفان حکومت اسلامى در طول انتخابات گفتند و همچنان مى گویند که روحانى در وضع موجود تغییرى نخواهد داد. نمى دانیم و مطمئن نیستیم که تغییرى صورت بگیرد یا نگیرد. براى دستگرمى فعلا منتظر مى مانیم ببینیم روحانى مى خواهد و مى تواند این فرد بد نام بى آبرو را از کابینه ى خود حذف کند یا خیر. به دیگر مسائل بعدا خواهیم پرداخت.

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.