بزرگداشت روز دانشجو بر مزار کیانوش آسا، دانشجوی شهید دانشگاه علم و صنعت

شنبه, 18ام آذر, 1391
اندازه قلم متن

طبق خبر دانشجو نیوز مراسم گرامیداشت روز دانشجو بر مزار کیانوش آسا و با حضور هم دانشگاهیان وی از دانشگاه رازی و جمعی از مردم کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش دانشجونیوز، بعد از ظهر روز پنج شنبه ١۶ آذر ماه، همکلاسی های کیانوش آسا در کنار جمعی از فعالین مدنی و مردم قدرشناس کرمانشاه و خانواده وی، با حضور بر سر مزار کیانوش آسا یاد و خاطر آن شهید را گرامی داشتند.

شهید کیانوش آسا از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت، تحصیلات دوره کارشناسی خود را در دانشگاه رازی کرمانشاه گذرانده بود. پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ٨٨، در تظاهرات ٢۵ خرداد، کیانوش آسا مورد اصابت گلوله ی نیروهای بسیج قرار گرفت و به شهادت رسید.

در حین مراسم، خواهر کوچکتر شهید آسا از شدت ناراحتی از حال می رود و خانواده ایشان را به بیمارستان منتقل می کند. خواهر شهید آسا پس از شنیدن خبر شهادت برادرش در خرداد ١٣٨٨، دچار افسردگی و مشکلات روحی شده بود.

در انتهای مراسم، حاضرین به همراه خانواده ی آسا، بر مزار شهید حسین طهماسبی، دیگر جانباخته ی حوادث بعد ار انتخابات حاضر شدند و به مقام آن شهید ادای احترام کردند. حسین طهماسبی، زاده ی کرمانشاه بود و مزارش در آرامگاه کرمانشاه و در نزدیکی مزار کیانوش آسا است. این مراسم با سخنان برادر شهید آسا و قدردانی از حضار به پایان رسید.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.