بیانیه جبهه ملی ایران: خشونت و تروریسم را محکوم می کنیم

جمعه, 19ام خرداد, 1396
اندازه قلم متن

خشونت وتروریسم را محکوم می کنیم

روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه ۱۳۹۶ عملیات تروریستی به دور از انسانیت توسط افرادی کوردل و فریب خورده در قلب کشورمان، تهران روی داد که ده ها تن از هموطنان بی گناه ما را به خاک وخون کشید و ایران را عزا دار ساخت.

جبهه ملی ایران این تحرکات تروریستی رذیلانه و غیر انسانی را محکوم نموده و به ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده هایی که در این حوادث شوم عزیزان خود را از دست داده اند تسلیت می گوید و نیز با خانواده هایی که عضوی از آن ها در این رویداد ها مصدوم و مجروح شده اند ابراز همدردی می نماید.

خشونت و تروریسم چه در ایران وچه در هرجای جهان محکوم است و به عنوان لکه ننگی بر دامن جامعه بشری قرن بیست ویکم در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.

جبهه ملی ایران به دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی نیز اعلام می دارد که وظیفه این دستگاه های عریض و طویل تنها برخورد با زنان و دانشجویان و معلمان و کارگران و زندانی کردن آنان و یا ممانعت از تشکیل یک نشست علنی یک سازمان سیاسی قانون گرا و مدنی مانند جبهه ملی ایران نیست بلکه وظیفه اصلی این دستگاه ها، پیش گیری از این گونه اقدامات جنایتکارانه و تروریستی و مخل امنیت شهروندان است که متاسفانه در انجام این وظیفه اصلی خود عاجز و ناتوان بوده اند.

 نوزدهم خرداد ماه ۱۳۹۶

 تــهران – جــبهه مــلی ایـــران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. ساده دلان بر این باورند و میگویند داعش دست به این عملیات تروریستی زده ! ؟

    همه این ماجرا صحنه سازی رژیم پلید آخوندی می باشد و دست بدامن شد ن

    بدستگاهای امنیتی تهوع آور است !