طنز: دیشب یه خواب بدی دیدم.خواب دیدم داعش اومده و ایران اشغال شده بود

پنجشنبه, 25ام خرداد, 1396
اندازه قلم متن

تصورش هم سخته. تنم لرزید

خواب دیدم داعش اومده تمام سرمایه های ملی زیر زمینی و رو زمینی داشت تاراج میشد. دریای خزرو به روسیه فروخته بود و تمام منابع نفت و گاز خلیج فارس داشت توسط خلیج نشینها غارت میشد.

حجاب اجباری شده بود. گشت های داعشی تو خیابانها به دختران گیر میدادن. نیروهای خودسر داعش رو دخترها اسید می پاشیدن.

آزادی بیان ممنوع شده بود و روزنامه نگارها و وبلاگ نویس ها زندان بودن. مخالفین ترور میشدن.

فعالین مدنی همه در زندانهای داعش تو اعتصاب غذا بودن .تو زندان به زندانیها تجاوز میشد. تو اعدام رتبه نخست جهان رو داشتیم. ماهواه ممنوع شده بود و داعشیها دیش ها از روی ساختمونها بپایین پرت می کردند.آب بازی تو پارک ممنوع شده بود و هرکی آب بازی میکرد بازداشت میشد. مردم به جرم روزه خواری تو خیابونها شلاق میخوردن. ابوبکر بغدادی تمام پول ایران رو میفرستاد برای نیروهای داعش تو سوریه و عراق. گشت های داعش به مو و لباس جوانان گیر میدادن. کارخانه ها تعطیل شده بود. معدن ها ریزش کرده بود. ساختمانها آتش می‌گرفت و مردم میموندن زیراوار. مردم سیستان و بلوچستان آب نداشتن. تو کردستان مردم از گرسنگی کولبری میکردن. مردم خوزستان خاک میخوردن. دریاچه ارومیه و زاینده رود خشک شده بود. کارگرها حقوق نمیگرفتن. تمام خیابانها پر شده بود از کودکان کار و زنان تن فروش. همه جا کارتن خواب بود و گورخواب. شهردارها دزد شده بودن

وزیران ابوبکر بغدادی اختلاس میکردن. موسسات مالی داعش پول مردم رو خورده بودن. اقازاده ها ایران رو چپاول میکردن. دکل ها غیب شده بودن. ترقه بازی مد شده بود و ابوبکر بغدادی دستور #آتش_به_اختیار داده بود و نیروهای خودسر داعشی تو همه چیز دخالت میکردن.

?خواب بدی بود
بدنم عرق سردی کرده بود که از خواب پریدم. وقتی فهمیدم همش یه کابوس بود از ته دل خوشحال شدم که رهبر فرزانه هنوز سایه ش رو سر مردم هست و به لطف جان فشانیهای سربازان گمنام امام زمان و مدافعین حرم که در سوریه و عراق دارن میجنگن هیچوقت داعش پاش به ایران نمیرسه.

“کانی”

از: تلگرام


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.