حکومت بچه پرروها: احمد خاتمی: باید به همه آنها که فرمان امام را اجرا کردند(کشتار سالهای ۶۰)، مدال داد / مصدق قدرنشناسی کرد

جمعه, 30ام تیر, 1396
اندازه قلم متن

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، احمد خاتمی خطیب نماز جمعه این هفته تهران (جمعه ۳۰ تیر) با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد، گفت: در عملیات مرصاد منافقان جنایتکار به عنوان سربازان صدام وارد صحنه شدند و می‌خواستند به کرمانشاه بیایند و از همدان به تهران بیایند اما رزمندگان قهرمان ما آنها را به روز سیاه نشاندند. سلام و درود خدا بر همه شهیدان به‌ویژه شهیدان عملیات مرصاد به‌ویژه شهید صیاد شیرازی که نقش کلیدی در این عملیات داشت.

امام جمعه موقت تهران درباره میتینگ منافین در فرانسه، گفت: نفس اجازه دادن به این جنایتکاران حمایت علنی از تروریسم است و فرانسه با استفاده از مهره‌های سوخته نشان داد که در عرصه سیاسی عقب‌مانده است. داعش امروز مانند منافقین دهه شصت هستند.

وی افزود: این همایش یعنی مهر و امضا بر جنایات منافقین و باید کتاب “جزئیات ترور سه پاسدار در دهه شصت” را خواند که دستگاه قضاء این کتاب را در آن دوره چاپ کرده است که چگونه آنها را به شهادت رساندند. متاسفانه برخی در سایتها جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند. برخورد با اینها و کندن کلک منافقین، از عملیات‌های صالح امام راحل بود و باید به همه آنها که فرمان امام را اجرا کردند، مدال داد.

خاتمی با اشاره به سالروز سی تیر و یادآوری قیام ۳۰ تیر ۱۳۳۱، گفت: دو نسل از آن حادثه گذاشته و امروز روز گفتنش هست. قبل ۳۰ تیر شاه قوام‌السلطنه را سرکار‌ آورد تا بر انقلابیون بتازد، ولی مرحوم کاشانی قسم خورد که اگر تا ۳۰ تیر قوام کنار نرود، کفن‌پوش به صحنه می‌آیم.

امام جمعه موقت تهران گفت: مصدق قدرنشناسی کرد و نه قدر اسلام را دانست و نه قدر روحانیت. با مرحوم کاشانی درافتاد و این زمینه سقوطش را فراهم کرد.

از: پیک ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.