ف. م. سخن: نامه عذرخواهى نماینده شیراز به موگرینى به خاطر شوخىِ عکسى با او!

یکشنبه, 15ام مرداد, 1396
اندازه قلم متن

خبرگزاری فارس: فرج‌الله رجبی، نماینده مردم شیراز درخصوص انتشار عکس سلفی عجیبش با موگرینی گفت:
ابوعلی سینا می‌گوید اگر برای یک کار غلط هزار دلیل بیاورید می‌شود هزار و یک غلط!

این عکس در فضای غیررسمی گرفته شده و ما در حال شوخی با دیگر نماینده ها بودیم.

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین
فتبارک الله احسن الخالقین

خدمت بانوى محترمه ى معظمه، سرکار خانم فدریکا موگرینى

سفر شما به مناسبت حضور در مراسم تحلیف رییس جمهور روحانى، موجب شادمانى و سرور ایرانیان، خاصه نمایندگان زحمتکش آن ها شد. همان طور که مستحضر هستید، ما ایرانیان بسیار مهمان نواز و خارجى دوست مى باشیم، و تا یک خارجى مى بینیم، ابتدا تلاش مى کنیم به زبان انگلیسى به او «ولکام» بگوییم و بعد او را به ضرب و زور به خانه مان جهت صرف شام و ناهار و چند روز مهمان ما بودن دعوت نماییم.

متاسفانه به دلیل اشتغال بیش از حد ما سیاسیون، امکان چنین دعوت هایى وجود ندارد، والّا ما هر وقت سرکار عالیه به ایران تشریف بیاورید، قدمتون رو چشم، نوکرتون هم هستیم، توو ویلاى شمال یا کیش در خدمت مى باشیم.

در سفر اخیر شما به ایران، ما نمایندگان مجلس شوراى اسلامى به دلیل ضیق وقت، ناچار شدیم به همان مهمانى مختصر قناعت کنیم، لذا این فرصتِ اندک باعث شد، تا دست و پاى خود را گم نموده و دست به اعمالى بزنیم که در شان نمایندگان مجلس شوراى اسلامى نبود، ولى همان گونه که در نامه ى عذرخواهى به ملت ایران نوشتیم، ما و نمایندگان مجلس، در لحظات شوخى با یکدیگر بودیم که ناگهان عطر و بوى شما مجلس ما را عطر آگین نمود و ما از خود بیخود شدیم، و مثل بچه هایى که با هنرپیشه ى محبوب شان سلفى مى گیرند، ما هم با شما با انواع و اقسام ژست ها سلفى گرفتیم.

البته خدا را شکر چون در محیط مجلس بودیم، شوخى به همین مختصر «شوخى عکسى» ختم شد، والا اگر در محل دیگرى بودیم احتمال داشت که شوخى عکسى ما تبدیل به شوخى دستى شود و از شان مجلس محترم اسلامى چیزى باقى نماند.

ما امیدواریم در سفرهاى آتى، وقت بیشترى داشته باشید، تا با «خانواده» در خدمت شما باشیم، و با داشتن زمان بیشتر، دچار تعجیل و دستپاچگى و دست و پا گم کردن نشویم به عون الهى!

ما پیش از تشریف فرمایى شما، با نمایندگان فراکسیون خودمان، تصاویر شما را در گوگل سرچ کردیم و از مشاهده ى ارزش هاى غیر قابل پنهان شما، حظ بصر بردیم که ایشاللا خدا زیادش کنه.

به امید دیدار مجدد در ایران و یک سفر کنار دریا در خدمت تان بودن
و با عذرخواهى مجدد

نوکرتان فرج
نماینده مردم سرزمین گل و بلبل و حافظ و سعدى شیراز
از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.