بهروز سورن: کابینه وحشت حسن روحانی

دوشنبه, 30ام مرداد, 1396
اندازه قلم متن

از این هم فراتر حضورا در تفتیش خانه های متهمین مشارکت می کرده است. اینکه ایشان در دهه شصت چه جنایاتی را مرتکب شده که هم اکنون در چنین جایگاهی نشانده میشود همانند سایر وزرای دولت جدید روحانی بماند برای فرصتی دیگر. منابع حقوق بشری دیکر شرح مبسوط تری را از حضور فعال ایشان در خانه گردی ها و ضبط و استرداد وسایل ارتباط جمعی ها در منازل و کامپیوتر های بازداش شدگان افشا کرده اند.آزار و شکنجه و به تعبیری بازجویی فنی نیز از تخصص های این فرد بوده است.چنانچه در نظر بگیریم که دو نهاد وزارت اطلاعات و ارتباطات مستقیما با حقوق …

مشاهده آماری لیست کاندیدا ها

*****

اینکه سناریو انتخاباتی رژیم تا چه حد دست ساخته و مهندسی شده بوده است قابل بحث است و میتوان در له یا علیه آن بسیار گفت. اما اینکه حسن روحانی به تنهایی از همه ابزار فریبکارانه خود برای انتخاب شدن خود و حفظ مشروعیت برای کلیت جمهوری اسلامی استفاده کرد جای شبهه ندارد.

هم اکنون و با عملکرد کوتاه مدت او پس از انتخابات میتوان گفت که این فرد نه تنها توده های میلیونی بی شکل را برای کشاندن به پای صندوق رای فریب داد بلکه بخش بزرگی از روشنفکران داخل و خارج کشور را نیز بدنبال مانورهای تبلیغاتی خود روانه کرد. وقایع اخیر چهره این مکار را بیش از پیش نشان داد.

معرفی آوایی بجای پورمحمدی از جمله این اقدامات وی بود. هر دو این قاتلان دست در دست هم در نقاط مختلف کشور در دهه شصت مشغول کشتار زندانیان سیاسی بوده اند. هر دو این جنایتکاران بر طبق مصوبات قانونی اروپائیان ممنوعیت سفر به کشورهای اروپایی دارند و مورد پیگرد واقع میشوند.

حسن روحانی شیاد بر اساس این روند پرشتاب چهره نیمه پنهان خود را هر روزه بیشتر آشکار میکند. او در افاضات اخیر خود از پورمحمدی جلاد زندانیان سیاسی در دهه شصت به نیکی یاد کرده و او را از خدمتگذاران حقوق بشر! در ایران دانسته است. در امتداد این وقایع شاهدیم که محمد جعفر صحرارودی که از تروریست های شناخته شده رژیم جمهوری اسلامی است مدیریت مراسم تحلیف وی را بعهده داشته است.این فرد مسئول گروه ترور قاسملو در شهر وین در سال ۱۳۶۸ بوده است. 

فیلم تعریف و تمجید روحانی از جلاد پورمحمدی را اینجا ببینید

 

درباره ترور قاسملو بسیار نوشته شده است.

بخشی از چگونگی این ترور را اینجا بخوانید

محمد جعفر صحرارودی در هنگام ترور زخمی و بازداشت میشود و پس از اندک مدتی با ساخت و پاخت با مقامات بالای دولت اتریش آزاد و روانه ایران میگردد. او هم اکنون بعلت مشارکت در تروریسم حکم جلب دارد.

از سوی دیگر روحانی برای وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات محمدجواد آذری‌جهرمی بعنوان نامزد این وزارت معرفی کرده است. محمد جواد آذری جهرمی بنابر افشاگری های بازداشت شدگان دهه هشتاد هم در زمینه بازجویی وزارت اطلاعات و هم در بستر امکانات و بهره برداری از آنها برای شنود و استراق سمع علیه منتقدین و مخالفان رژیم فعالانه چرخ سرکوب استبداد را بحرکت می انداخته است.

از این هم فراتر حضورا در تفتیش خانه های متهمین مشارکت می کرده است. اینکه ایشان در دهه شصت چه جنایاتی را مرتکب شده که هم اکنون در چنین جایگاهی نشانده میشود همانند سایر وزرای دولت جدید روحانی بماند برای فرصتی دیگر. منابع حقوق بشری دیکر شرح مبسوط تری را از حضور فعال ایشان در خانه گردی ها و ضبط و استرداد وسایل ارتباط جمعی ها در منازل و کامپیوتر های بازداش شدگان افشا کرده اند.آزار و شکنجه و به تعبیری بازجویی فنی نیز از تخصص های این فرد بوده است.

چنانچه در نظر بگیریم که دو وزارت اطلاعات و ارتباطات با ازادی های شهروندی و دمکراسی ارتباطی مستقیم دارند انتصاب دو مهره اطلاعاتی امنیتی شناخته شده برای اشغال این دو پست از سوی حسن روحانی پیامی است که تمامی دگراندیشان کشورمان که : هیچ تغییری در سیاست های دولت وی ایجاد نشده و کماکان سرکوب و کشتار و اعدام و شکنجه و شلاق و پیگرد ادامه خواهد داشت.

اعدام نوجوانان و اعدام گسترده زندانیان با جرائم عمومی, بازداشت های سیاسی و بازگرداندن رضا شهابی فعال کارگری شناخته شده به زندان پیامی فوری به مردم کشورمان بوده است که توهم نداشته باشید. تغییر و اصلاحی در کار نبوده و نیست!

 

در رسانه های عمومی و به نقل از روزنامه های رژیم این تخصص های جانبی نیز برای جنهرمی وزیر ارتبازات شمرده شده است:

رسانه‌های رژیم «آذری جهرمی» را با نامهای مستعار «زهرایی» و «جواد ناظری» و با سوابقی مانند تهیه کیفهای شنود برای ارگانهای اطلاعاتی و امنیتی، خرید کپسولهای روان گردان برای بازجوییها، سفر به روسیه، آلمان و آفریقای جنوبی برای ملاقات با تیمهای آموزشی سرویسهای اطلاعاتی، معرفی کرده‌اند؛ ولی یک مقام از وزارت بدنام اطلاعات وی را «از مدیران خوشنام، پاکدست و قانونمدار وزارت اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» معرفی کرد. (سایت آی تی آنالیز-۲۷مرداد)

چنانچه به آمار ارائه شده دقت کنیم جز در یک یا دو مورد وزرای معرفی شده از سوی روحانی مورد تائید هر دو جناح قوی مجلس بوده اند و اینهم نشان دهنده نقش مکاره رئیس جمهور حسن روحانی بوده است. شیادی که از دهان اصلاح طلبان بیرون جهید.

بهروز سورن

www.gozareshgar.com

۲۱٫۰۸٫۲۰۱۷

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.