محمد مهاجری: مرده‌شورتان را ببرد با بمب هسته‌ای‌تان!

شنبه, 25ام شهریور, 1396
اندازه قلم متن

محمد مهاجری اصولگرا و عضو سابق شورای سردبیری کیهان در کانال رسمی تلگرامی خود نوشت:

۴سال پیش تقریبا در همین ایام،کره شمالی بودم.همین کشوری که این روزها تیتر اول رسانه های دنیاست و دلواپس های وطنی قند توی دلشان آب می شود که همین الان “اون” (پسرشجاع )یک موشک می زند به قلب امریکا و به همه دنیا نشان می دهد که “برجام” یعنی کشک!
کره شمالی را نه من، که خیلی ها اینجوری دیده اند:

از دم گیت ورودی فرودگاه،یک مامور امنیتی دنبالت می آید که اسمش “راهنما”ست. همه جا همراهت است حتی – ببخشید- تا پشت در دستشویی.

مردم صبح زود که می روند سر کار،کسل تر و خموده تر و افسرده تر از دیشبی هستند که از کار به خانه برگشته اند.

مردم ماشین شخصی ندارند، و آنطور که راهنمایم می گفت:”رهبرانمان بخاطر اینکه سلامت بمانیم ماشین بهمان نمی دهند تا پیاده برویم و چاق نشویم”

کنکور و دانشگاه حتی در پایتخت مال فرزندان مقامات امنیتی و نظامی و حزب حاکم است. در بقیه شهرها،حد تحصیلات مشخص شده. عده ای می توانند دیپلم بگیرند،تعداد بیشتری سیکل و عده بیشتر تری،تا پایان ابتدایی درس می خوانند.

هیچکس ایمیل شخصی ندارد و اگر آدرس پست الکترونیک کسی را بخواهی یک ایمیل دولتی تحویلت می دهد و می گوید مامور مربوطه که بداند برای من فرستاده ای، پرینتش را به من می دهد.

اگر هوس روزنامه خواندن کنی باید امروز سفارش بدهی، تا شب برایت چاپ کنند و فردا بروی بگیری.

محکومی به دیدن۲شبکه تلویزیونی . یکی از عصر تا سر شب . و دیگری از عصر تا یکی دوساعت بعد از غروب آفتاب. نصف بیشتر برنامه ها هم به نشان دادن”اون” و رقص و آواز و طبیعت اختصاص دارد.

حتی اگر بخواهی به سفارت کشورت بروی، مامور امنیتی لازم می داند همراهت بیاید.

گاه و بیگاه مجبوری بروی جلوی مجسمه بابا و بابابزرگ”اون”تعظیم کنی.

بر اساس جایگاه اجتماعی ات،درآمدی داری که فقط می توانی از فروشگاههایی که مربوط به طبقه خودت است خرید کنی. اگر بخواهی گوشت بخوری و مثلا هوس گوشت گوسفند کنی باید ۲تا۳برابر گوشت سگ هزینه کنی.

غیر از پایتخت که به زور بزک دوزک قیافه اش را – آن هم در معابر اصلی- تزیین کرده اند، بقیه کشور را نکبت فراگرفته و فقر از در و دیوارش بالا می رود.

کاش دلواپس های عاشق موشک و سلاح هسته ای که قبله شان”اون” است و قطعا با ویزای سریع و تور مجانی می توانند به کره شمالی بروند یک هفته را در کعبه آمالشان بگذرانند و بعدا نظر بدهند.

شاید آنها زودتر از امثال من به این نتیجه برسند که حتی اگر در آن کشور روزی صدتا بمب هسته ای هم تولید کنند،هیچ شرفی برای مردم و کشورشان ندارد. و یقین دارم این مهمانان دلواپس موقع برگشتن از خاک کره زیر لب خواهند گفت:”مرده شورتان ببرد با بمب هسته ای تان”. (البته اگر وجدانشان را پیش”اون” جا نگذارند.)

از: پیک ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.