مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران متواری شد

سه شنبه, 28ام شهریور, 1396
اندازه قلم متن


مدیرعامل سابق سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در زمان شهرداری «محمدباقر قالیباف» ناپدید شد.

پس از فرار، بازگشت و بازداشت سردار «عیسی شریفی» قائم مقام «محمدباقر قالیباف» در شهرداری تهران که خبر آن برای نخستین‌بار توسط «آمدنیوز» فاش شد، گزارش منابع خبری از فرار «محمد مطیعی‌فر» مدیرعامل پیشین سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران حکایت دارد.

هنوز برای سازمان اطلاعات سپاه پاسداران (ساس) به عنوان مرجع رسیدگی کننده به مفاسد شهرداری تهران، مشخص نیست که آقای «مطیعی‌فر» از کشور خارج شده یا در مکانی پنهان شده است.

گفته شده «مطیعی‌فر» دارای مفاسد کلان مالی است که این مفاسد با مشارکت و اطلاع «محمدباقر قالیباف» شهردار وقت تهران به وقوع پیوسته است.

سازمان اطلاعات سپاه با بازداشت «عیسی شریفی» و ورود بر پرونده شهرداری تهران قصد دارد علاوه بر جلوگیری از ورود وزارت اطلاعات به این پرونده، مفاسد کلان مالی «قالیباف» را نیز نزد خود مکتوم نگاه دارد.

«محمد مطیعی‌فر» از تیرماه ۱۳۹۵ مدیریت عاملی بزرگ‌ترین بنگاه املاک و مستغلات شهرداری تهران را بر عهده داشته است.

چند سال قبل سازمان بازرسی کل کشور با ورود به مفاسد کلان شهرداری تهران، گزارش مشروحی از تخلفات سازمان املاک و مستغلات را تهیه و برای اطلاع دفتر رهبری و آیت‌الله خامنه‌ای ارسال کرد و از وی خواستار رهنمود در چگونگی برخورد با این مفاسد شد. اما آیت‌الله خامنه‌ای دستور داد که قوه قضائیه فعلا به مفاسد این سازمان وارد نشود.

«محمد مطیعی‌فر» در سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، در رأس باندی قرار داشته که به «باند کرمانشاهی‌ها» مشهور بوده است. افراد دیگر این باند «حمیدرضا حیدریان» مدیرعامل سابق (۱۳۸۸- ۱۳۹۴) و «مجتبی یزدانی»، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و شهردار سابق منطقه یک بوده‌اند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. غلام عسگری بختیاری

    یاران گرامی بدون شک همگان برترفندها ودروغ ودغل وریاکاری وغارت وچپاول سران حکومت آخوندی ازبیت رهبری تا پایین ترین رده های درون رژیم آگاهند واین پروژه بگیروببند وتعقیب وگیریزچیزی فراترازخفه کردن طعمه های زیردست سپاه وشخص خالیباف یا همان سردارسرکوبگردزد قالیباف نیست واگرسازمان اطلاعات سپاه به دبنال متهم اصلی باشد که قالیباف دراختیارآنها میباشد چگونه است که اورا دستگیرنمی کنند ووحشت زده به دنبال مطیعی فروشریفی ودیگران هستند زیرا ترس سران دزدها ازافشای حقایق وافشاگری دررابطه با هزاران میلیارد غارت خود وسرداربیشرم قالیباف میباشد.
    ننگ برحکومت سراسرفساد آخوندی.
    به امیدفردای آزادی متحد وپیروزباشید.