آمدنیوز: طرح صادق لاریجانی برای بازداشت یکی از نزدیکان علی مطهری

سه شنبه, 25ام مهر, 1396
اندازه قلم متن

«صادق لاریجانی» رئیس قوه قضائیه که در تلاش است با اقداماتی ایذایی، افکار عمومی را از موضوع جاسوسی زهرا لاریجانی برای عناصر امنیتی سفارت بریتانیا منحرف کند، این‌بار قرار است طرح بازداشت یکی از نزدیکان «علی مطهری» نایب رئیس مجلس را اجرا کند.

یکی از منابع خبری «آمدنیوز» نزدیک به «علی لاریجانی» اطلاع داده است که روز شنبه ۲۲ مهرماه جلسه‌ای میان «صادق لاریجانی»، «سیدمحمود علوی» و «حسین طائب» تشکیل شده که «صادق لاریجانی» در این جلسه، خواستار بازداشت یکی از نزدیکان «علی مطهری» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که از وی به عنوان همسر دوم آقای مطهری نام برده شده، به اتهام «جاسوسی» شده است.

در این جلسه، «صادق لاریجانی» از «علوی» و «طائب» خواسته که به دلیل حمایت «علی مطهری» از متهمان پرونده «آمدنیوز» و مطرح کردن بحث ۶۳ حساب شخصی رییس قوه قضاییه در این رسانه، علیه این فرد منسوب به «علی مطهری» پرونده‌سازی کرده تا ضمن به سکوت کشاندن نایب رئیس مجلس، تبلیغات رسمی رسانه‌های وابسته علیه آقای مطهری را به جریان بیندازند.

این درخواست «صادق لاریجانی» در حالی صورت گرفته که عوامل «آذری جهرمی» وزیر فعلی ارتباطات در خردادماه سال ١٣٩٢ در دفتر علی مطهری واقع در خیابان پاسداران دستگاه «شنود کریستال» نصب کرده بودند. این دستگاه توسط «محمد خجسته» از عوامل «آذری جهرمی» در معاونت کشف ارتباطات وزارت اطلاعات بدون اطلاع این وزارت‌خانه نصب شد که پس از اطلاع آقای «مطهری» از این اقدام غیرقانونی و رسانه‌ای کردن آن، «خجسته» از وزارت اطلاعات اخراج شد.هدف از نصب این دستگاه، کشف ارتباطات خصوصی «علی مطهری» برای فشار امنیتی بر وی و به انفعال کشیدن او بوده است.

«صادق لاریجانی»، «حسین طائب» و «سیدمحمود علوی» را مجاب کرده که حتی در صورت لزوم، این عضو خانواده آقای مطهری را بازداشت و تحت عنوان «جاسوس» مورد بازجویی قرار دهند تا با تبلیغات رسانه‌ای علیه نایب رئیس مجلس، پرونده جاسوسی «زهرا لاریجانی» را در افکار عمومی تحت الشعاع قرار دهند.

در هفته گذشته «علی مطهری» نماینده تهران در نامه‌ای خطاب به «صادق لاریجانی» از وی به خاطر بازداشت‌های غیرقانونی روزنامه‌نگاران انتقاد کرد و پس از آن دادستان تهران و دادستان کل کشور به اظهارات آقای «مطهری» واکنش‌های شتاب زده‌ای نشان دادند.

آقای «مطهری» تنها نماینده مجلسی است که با شجاعت و صراحت از عملکرد غیرقانونی «صادق لاریجانی» رئیس قوه قضائیه و مجموعه تحت امر او انتقاد کرده که این موضوع باعث عصبانیت رئیس دستگاه قضا و پرونده‌سازی علیه وی شده است.

از: آمدنیوز


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.