دو دو تا چهارتا هایى که حکومت اسلامی مى پیچاند!

سه شنبه, 16ام آبان, 1396
اندازه قلم متن

دو دو تا:

آیا حسین شریعتمدارى، مدیر مسوول و نماینده ولى فقیه در موسسه کیهان هست یا نه؟

آیا ولى فقیه، شخص سید على خامنه اى هست یا نه؟

آیا کیهانِ دیروز، در مطلبى با عنوان

«شلیک موشک انصارالله به ریاض؛ هدف بعدی، دوبی»

نوشته است که:

«الان این انصارالله و انقلابیون یمن هستند که تعیین می‌کنند کجا باید هدف موشک بالستیک دوربرد قرار بگیرد؛ شاید ریاض، جده، طائف و آرامکو هدف بعدی باشد و یا شاید هم انصارالله سر موشک را به سمت بندر شیشه‌ای تر و تمیز دوبی بچرخاند. در هر حال، اختیار در دست انقلابیون یمن است که چه بکنند!»

یا نه؟

آیا «انقلابیون یمن» و به بیان درست تر «خرابکاران یمن» مورد حمایت حکومت اسلامی و شخص سید علی خامنه ای هستند یا نه؟

آیا «انقلابیون یمن» مورد حمایت تسلیحاتی حکومت اسلامی و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی هستند یا نه؟

آیا روزنامه کیهان، به عنوان ارگان و سخنگوی دستگاه رهبری، بعد از نوشته ی دیروز و اعتراض جهانی و منطقه ای به آن، «مجددا» امروز با مطلبی زیر عنوان «مصالح ملی در حمایت از مظلومان یمن است نه نگرانی برای برج های دوبی» به تایید آن چه دیروز نوشته اقدام کرده است یا نه؟

چهار تا:

حکومت اسلامی و رهبر آن در صدد ناآرام کردن منطقه و خرابکاری در حداقل سه کشور یمن، عربستان سعودی، و امارات هستند.

حکومت اسلامی و رهبر آن آرزوهای قلبی خود را در قالب نوشته های نماینده شان در روزنامه ی «کیهان» یعنی حسین شریعتمداری ابراز می دارند.

حکومت اسلامی و رهبر و نهادهای نظامی او رسما و علنا به تهدید این کشورها می پردازند.

حکومت اسلامی و رهبر آن در صدد بر افروختن آتش جنگ در منطقه هستند.

حال حکومت اسلامی و دستگاه دیپلماسی دولتی اش، با لفاظی و استدلال های آبکی، سعی دارد گناه تهدیدات مستقیم و غیر مستقیم خود را به گردن کشورهایی مانند امریکا و عربستان بیندازد و دو دو تا چهار تای ساده ی فوق را به خیال خود بپیچاند تا اگر اتفاقی در سطح منطقه رخ دهد مسوولیت آن را از خود دور سازد.

امروز سال ۱۳۵۹ نیست که روزنامه های دیروز و آتش افروزی های لفظی نادیده بماند و همه ی گناه ها به پای «صدام یزید عفلقی» و «امریکای جهانخوار» نوشته شود. دنیای امروز دنیای شفافیت و انگشت نهادن بر مسوولیت هاست.

حکومت اسلامی و در راس آن سید علی خامنه ای یا باید به طور صریح و شفاف از نوشته ی دیروز کیهان و تهدیدهای مستقیم و غیر مستقیم کشورهای منطقه تبری جوید، یا پای عوارض این تهدیدها بنشیند و در قبال آن پاسخگو باشد؛ تهدیدهایی که اگر به گسترش درگیری در منطقه بینجامد دود آن به چشم مردم منطقه و مردم ما خواهد رفت.
از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.