موسی سودی مغانلو جهت اجرای حکم حبس راهی زندان تبریز شد

یکشنبه, 26ام آذر, 1396
اندازه قلم متن

موسی سودی مغانلو از فعالین شهر اردبیل پس از قطعی شدن حکم بواسطه رای دادگاه تجدید نظر، امروز جهت اجرای حکم ۷ ماه حبس تعزیری راهی زندان تبریز شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، موسی سودی مغانلو پس از تایید عینی حکم بدوی در مرحله تجدیدنظر استان و ابلاغ به دایره اجرای احکام، امروز جهت احرای حکم ۷ ماه حبس تعزیری خود را به زندان تبریز معرفی کرد.

آقای مغانلو در اردیبهشت ماه سال گذشته بعد از اینکه وثیقه گذار بدون اطلاع قبلی وثیقه خود را برداشته بود برای مدت کوتاهی راهی زندان تبریز شد اما چون پرونده در مرحله تجدیدنظر بود با تودیع وثیقه مجدد از زندان رها شده بود.

موسی سودی مغانلو از فعالین اهل اردبیل است که در بازی تراکتورسازی-الجزیره امارات دستگیر شده بود و در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ در شعبه دوم دادگاه انقلاب تبریز مجاکمه شد.

وی در تاریخ ۸ اسفندماه ۹۱ در بازی فوتبال تراکتورسازی-الجزیره توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از بازجویی در اداره اطلاعات نیروی انتظامی تبریز به بند قرنطینه زندان مرکزی تبریز منتقل شد.

این شهروند اردبیلی در ۱۷ اسفندماه ۹۱ از زندان مرکزی تبریز به اداره اطلاعات منتقل و روز سه شنبه ۲۳اسفندماه ۹۱دوباره به بند کاردرمانی زندان مرکزی تبریز انتقال یافت.

موسی سودی مغانلو پس از حدودا ۲۰ روز با تامین قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون ریالی از زندان مرکزی تبریز موقتا آزاد شده بود.

از جمله شهروندانی که همراه موسی سودی بازداشت شده بودند می توان به سیامک ایرانی، سیامک سیفی، محمد علی اسماعیل پور، علی صراف، علی احمدی، کسری داودی و حسین‌ عدل‌جو اشاره کرد. گفته می شود این افراد حین بازداشت در پلیس امنیت اخلاقی شعبه خیابان صائب تبریز مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.