علم‌الهدی: حد شرعی در مشهد بیشتر از شهرهای دیگر کشور نیست/ مشهد را سیبل کردند و حمله می‌کنند

یکشنبه, 1ام بهمن, 1396
اندازه قلم متن

کانون تشکیلاتی که ندای اسلام را در ایران سر می‌دهد در مشهد است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: جریانی که درصدد ضربه‌زدن به ارزش‌هاست، مشهدمقدس را “سیبل” قرار داده است.

تسنیم نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیداری با مدیران و نخبگان رسانه‌ای خراسان‌رضوی که در محل دفتر امام‌جمعه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امروز هر نوع هجمه نظامی دشمن، مردم را در حمایت از نظام منسجم‌تر می‌کند؛ در واقع دشمن می‌داند قدرت و توان نظام، مردم هستند و درصدد متفرق‌‌کردن مردم است اما در برخورد نظامی موفق نبوده به‌طوری که بارها کودتا، ترور و برهم زدن امنیت داخلی را تجربه کرده و به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه مسئله رسانه امروز در خط مقدم جبهه مقابله با دشمن مطرح است افزود: شکست‌های دشمن در برخورد نظامی‌، سبب بی‌آبرویی وی در افکار جهانی شده بنابراین امروز تنها راه باقی مانده برای دشمن، جنگ نرم و جبهه رسانه است.

نماینده ولی‌‌فقیه در استان خراسان‌رضوی درباره نقش بسیج رسانه در این جبهه تصریح کرد: در جریان جنگ تحمیلی، نقش بسیج مشخص بود؛ بسیجیان در برابر سلاح‌های مدرنی که همه دنیا در اختیار صدام گذاشتند با گوشت و پوست خود ایستادند و به عبارتی کار بسیج رفتن روی میدان مین بود حال عزیزانی که امروز در بسیج رسانه فعالیت دارند باید ببینند به عنوان بسیجی همان نقش را در برابر دشمن در جنگ نرم ایفا می‌کنند یا خیر؟

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در جبهه رسانه، بی‌رحمانه بر ما می‌تازد و هیچ یک از اصول انسانیت را در تهاجم خود رعایت نمی‌کند به‌طوری که یک کشتی آتش می‌گیرد، انسان‌هایی جان خود را از دست می‌دهند و خانواده‌ها عزادار هستند اما آنان می‌خواهند از همین موضوع نیز بهره‌برداری کرده تا یک جریان سیاسی را تخریب کنند. در واقع دشمن در جنگ نرم از هر عنصر لشکرکشی در تاریخ بشریت بی‌رحم‌تر است.

وی با بیان اینکه جبهه رسانه با جبهه نظامی متفاوت است، افزود: در جبهه نظامی، صفوف و خاکریزها مشخص است اما در جنگ نرم معلوم نیست دشمن از کجا حمله می‌کند و جریان‌هایی را می‌بینیم که آرم و نشان خودی دارند اما به‌ عنوان پیاده‌ نظام دشمن عمل می‌کنند؛ بنابراین شناخت خاکریزهای دشمن تنها با یک بصیرت کامل آمیخته با فناوری رسانه‌ای قابل تشخیص است.

نماینده ولی‌‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در جنگ رسانه‌ای مشهد به‌عنوان مشهد هدف‌گیری می‌شود، گفت: هرجا مسئله‌ای با عنوان مشهد مطرح می‌شود آن را بزرگ کرده و افرادی را سیبل می‌کنند و به مشهد حمله می‌شود به‌عبارتی در بسیاری از مسائل، عنوان مشهد مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرد.

علم‌الهدی ادامه داد: مشهد به عنوان یک نقطه خاص، مورد هدف دشمن قرار می‌گیرد چون احساس می‌کنند در مشهد جریاناتی است که جبهه انقلاب را جلو می‌برد و اگر مشهد سرکوب شود این جریان سرکوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در تهاجماتی که به مشهد می‌شود، سرکوب کردن مشهد به معنای سرکوب یک انسان یا جریان سیاسی نیست بلکه سرکوب یک پایگاه مقدس دینی است زیرا امروز مکه و مدینه در دستان دشمن قرار گرفته و کانون تشکیلاتی که ندای اسلام را در ایران سر می‌دهد در مشهد است.

نماینده ولی‌‌فقیه در استان خراسان‌رضوی افزود: حد شرعی که دستگاه قضایی در مشهد اجرا می‌کند بیشتر از شهرهای دیگر کشور نیست اما چون در مشهد انجام شده تحت عناوینی سرکوب می‌شود.

علم‌الهدی با بیان اینکه جریان انقلابی و دفاع از انقلاب نباید محدود به افراد باشد، خاطرنشان کرد: مدافع افراد‌بودن غلط است اما گناه مشهد چیست که این طور هدف دشمنان انقلاب و جریانات سکولار، ضد انقلاب و زاویه‌دار با رهبری و ولایت که پیاده‌نظام استکبار هستند قرار گرفته است؟ بسیج رسانه باید دفاع و برخوردی داشته باشد تا مشخص شود افرادی که در این میان ادعای مسلمانی و وابستگی به نظام دارند چرا چنین کاری می‌کنند؟

وی ادامه داد: جریانی که می‌خواهد به جریان دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب ضربه بزند مشهد را سیبل قرار داده و به مشهد حمله می‌کند و بسیج رسانه نباید نسبت به این امر بی‌تفاوت باشد.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه امروز حوزه رسانه، میدان جنگ با اسلام است گفت: اگر بخواهیم برخورد انفعالی داشته باشیم غلط است بلکه باید برخوردمان ابتکاری باشد و ابتکار عمل را در دست بگیریم به‌طوری که اگر اصول انقلاب و مبانی نظام را تحلیل و مورد ترویج قرار دهیم و حمله از طرف ما باشد نه اینکه فقط در برابر حملات دشمن دفاع کنیم، به نتیجه می‌رسیم.

وی با تاکید بر اینکه در جبهه رسانه، عملیات روانی حرف اول را می‌زند، افزود: دشمن یک‌دفعه یک جریان متصل به‌هم یک نقطه را هدف قرار داده و حمله می‌کنند و اگر کسی نیز بخواهد برخورد کند ضد ارزش شناخته می‌شود بنابراین نیروهای خودی مشمول عملیات روانی شده و عقب‌زده می‌شوند.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: نیروی بسیجی سوژه عملیات روانی دشمن نمی‌شود بلکه از خودش می‌گذرد تا از منویات دینی و انقلابی دفاع کند و کلید تحقق این امر، هم‌افزایی است و هم‌افزایی بین نیروهای بسیجی در عرصه رسانه حرف اول را می‌زند. در واقع اگر بسیج رسانه بتواند نقش نخ تسبیح را ایفا کند و نیروهای انقلابی و مومن که در رسانه دستی و قدرتی دارند را در کنار هم قرار دهد رسالت اولیه خود را انجام داده است.

منبع: تسنیم

از: عصر ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.