ماشین پلیس زن معترض را زیر و بعد از او اعتراف گرفت

سه شنبه, 3ام بهمن, 1396
اندازه قلم متن

استان وایر- به دنبال انتشار فیلم و خبری مبنی بر زیرگرفتن زنی در تجمع چند روز گذشته مال باختگان موسسه مالی «ولی عصر» توسط ماشین پلیس، پلیس غرب استان تهران سعی کرده است در این رابطه توضیح دهد و با گرفتن مصاحبه‌ای اعترافی از او، نقش بر زمین شدن این زن را اقدام نمایشی خوانده است.

به گزارش منجیل خبر، پلیس غرب استان تهران ادعا کرده که یکی از خانم‌های حاضر در محل، با تمارض خود را به زمین زده است.

پلیس در اطلاعیه ای که در این مورد منتشر کرده، نوشته است برای کنترل اوضاع و جلوگیری از مسدود شدن معابر و تسهیل در عبور و مرور خودروها در محل تجمع حاضر شده است: «در این میان، تعدادی از افراد حاضر در محل با اقدامات خود باعث اخلال در نظم عمومی شدند که پلیس مجبور به انتقال آنان شد و در این بین متاسفانه یکی از خانم‌ های حاضر در محل، با تمارض خود را به زمین زد. پس از این اتفاق، نیروهای ما بلافاصله با مراکز درمانی تماس گرفته و این خانم به سرعت به بیمارستان “فاطمه زهرا” اعزام و پس از بررسی و انجام معاینات پزشکی، تمارض وی محرز شد.»

در این اطلاعیه آمده است:« برای این خانم پرونده قضایی تشکیل شده و با نظر مقام قضایی، مصاحبه‌ای با او انجام گرفت که طی این مصاحبه به اقدام نمایشی خود اعتراف کرد.»

هرانا امروز(دوشنبه) ویدیویی از تجمع مال باختگان موسسه ولی عصر در شهرستان «بهارستان»، از شهرهای هم جوار با «رباط کریم» در استان تهران منتشر کرده بود. تصاویر واضح ویدیویی نشان می دهند ماشین پلیس، زنی را در میانه جمعیت زیر می گیرد.

عکس تزئینی است


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.