ف. م. سخن: جناب آسد علی خامنه ای! هنوز هواپیما پیدا نشده که پیام تسلیت می فرستید!!

سه شنبه, 1ام اسفند, 1396
اندازه قلم متن

در خبرها آمده است که:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی سانحه‌ی مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به شرح ذیل است؛
بسمه تعالی
سانحه‌ی مصیبت بار سقوط هواپیمای مسافربری که به جان باختن چندین نفر از هم‌میهنان عزیزمان انجامید دلها را لبریز از اندوه و تأسف کرد. اینجانب مراتب تأثر عمیق و همدردی صمیمانه‌ی خود را با خانواده‌های داغدار آنان ابراز میدارم و صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان از خداوند متعال مسألت میکنم. مسئولان ذیربط لازم است همه‌ی تلاش و همکاری خود را برای اقدامهای لازم در این مورد بکار برند و امکان تکریم و تشییع پیکرهای آنان را فراهم سازند.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۹بهمن۱۳۹۶

باید خدمت ایشان گفت که جناب آسد علی!
بعد از دو روز و چند ساعت از زمان «گم شدن» هواپیمای تهران – یاسوج، هنوز نیروهای ظفرنمون پاسدار و بسیج و انواع و اقسام مدیریت های بحران مملکت امام زمان، نتوانسته اند بقایای هواپیما را بیابند و چون هنوز هواپیما پیدا نشده، لذا نمی توان با قاطعیت گفت که «همه»ی سرنشینان هواپیما کشته شده اند.

جناب عالی که معمولا در این گونه قضایا بعد از چند روز اعلام تاسف می فرمایید، چطور شده است که هنوز هیچ جسدی پیدا نشده، تمام سرنشینان هواپیما را «کشته» اعلام فرموده اید؟!

جهت اطلاع عرض می شود که علت پیدا نشدن هواپیمای «گم شده»، کار نکردن و یا نبود دستگاهی ست که بعد از سانحه به کار می افتد و موقعیت هواپیمای سانحه دیده را نشان می دهد. البته در سطح شما نیست که بخواهید از مسوولان مربوط سوال کنید که چرا یک هواپیمای مسافربری، که می گویند به جدیدترین وسایل روز نیز مجهز بوده، این دستگاه هزار-دوهزار دلاری را نداشته که الان همه، از ایران تا کشور «رفیق» شما روسیه، به دنبال قطعه ای چیزی از هواپیما می گردند.

امروز صبح، یکی از مسوولان نامحترم، لابد برای حرص دادن به خانواده ی سرنشینان هواپیما گفته است که پیدا نشدن هواپیما چیز عجیبی نیست و مورد داشته ایم که گروه های گشت و تجسس، یک سال دنبال هواپیمای ساقط شده بوده اند. باید خدمت شما و ایشان عرض کنم که آن یک سال به خاطر سقوط در اقیانوس وسیع و عمیق صرف شده و تازه مسوولان آن حادثه، تقصیرهای خودشان را به گردن یکدیگر یا مرحوم خلبان نینداخته اند.

جناب عالی پیش از دادن پیام تسلیت، بهتر است به فکر وضعیتی که کشور به آن گرفتار آمده باشید و نه موشک پرانی و آتش افروزی در جهان. این حادثه نشان داد که کشور تحت رهبری شما، در ساده ترین حوادث غیر مترقبه هم، علیل و ذلیل است و ناچار به دست دراز کردن به سمت کشورهای «رفیق». کاش از این حادثه درس بگیرید و به جای دادن شعارهای بزرگ، عمل کوچک آن هم در جهت مردم ایران انجام دهید که یک جو عمل به صد خروار حرف مفت می ارزد.

ضمنا جهت اطلاع جناب عالی، یکی از سقوط کنندگان، بعد از سقوط هواپیما با خانواده اش تماس گرفته و گفته که ما را نجات دهید! اگر برخی از مسافران به خاطر سقوط هواپیما کشته نشده باشند، امیدواریم که در اثر بی عرضگی مسوولان شما، به خاطر سرما در وسط کوهستان از بین نروند.

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.