اما”ی بزرگ خامنه ای درقبال کسب سلاح اتمی”!

شنبه, 28ام بهمن, 1391
اندازه قلم متن

naser-mostasharاحکام شرعی مذهب شیعه بسیار پیچیده است!هر حکم شرعی در مذهب شیعه از تفاسیر بسیار ظریف برخوردار است.

شارعین مذهب شیعه ، احکام خود را طوری عنوان می کنند تا در موقع لازم آنرا به نفع خود مشروعیت ببخشند!
خامنه ای در سخنرانی امروز خود رسما تقاضای نابودی همه سلاح های اتمی جهان شده است اما گفته است اگر ما نیز بخواهیم و اراده کنیم آنرا بدست خواهیم آورد!
یکم ـ در اولین نگاه به سخنان خامنه ای این چنین استنباط می شود که او رسما به قابلیت کسب سلاح اتمی در هر لحظه اقرار می کند!
دوم ـ کسب سلاح اتمی در جمهوری اسلائی به موئی بند شده است. فرمان و اراده رهبر می تواند درهر لحظه ای مناسب با شرائط جهانی ومقابله با نیروهای خارجی و برای مصالح امت مسلمان و کیان کشور اسلامی ـ بدست آوردن سلاح اتمی را مشروعیت بخشد و حکم قبلی اورا مبنی بر حرام بودن سلاح اتمی نقض گردد!
سوم ـ خامنه ای در سخنان امروز خود با شرط گذاری محو همه سلاح های اتمی جهان ، کسب سلاح اتمی برای خویش را مجاز تلقی می کند.خامنه ای به صراحت می گوید که ابتدا جهان باید خلع سلاح اتمی گردد ،آنگاه جمهوری اسلامی نیز از حق برخورداری سلاح اتمی صرف نظر خواهد کرد!
«ما عقیده داریم سلاح هسته ای باید محو شود و نمی‌خواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم که سلاح هسته‌ای داشته باشیم، هیچ قدرتی نمیتوانست جلوی ما را بگیرد.خبر گزاری ایلنا»
http://www.ilna.ir/news/news.cfm?id=47405
دبیرکل سازمان ملل متحد در رابطه با سفرش به تهران، به آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی و محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور ایران گفته است که تضمین‌های آنها درباره صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران برایش قانع‌کننده نیست.
ارسال سلاح های غیر قانونی به سراسر جهان برای رهبران اسلامی به یک اشتغال معمو لی تبدیل شده است.
آخوندها بدون سلاح اتمی در تمام منطقه خاورمیانه و از آسیا تا افریقا و امریکای لاتین به باجگیری و توطئه گری روی آورده اند ،وای به روزی که آخوندها به سلاح اتمی دست یابند ـ آنگاه هیچ نیروئی در جهان جلودار رژیم توسعه طلب اسلامی نخواهد گردید:
«اظهارات آیت‌الله سید محمدباقر خرازی در رابطه با “پس گرفتن سرزمین‌های شمالی تاجیکستان، ارمنستان و آذربایجان” سبب واکنش‌شدید این کشورها شد.»
برای مثال رهبران جمهوری اسلامی که ادعای پاکیزگی و پرهیز از کسب سلاح اتمی را دائما تکرار می کنند اما چرا در مورد اجازه بازدید از سایت پارچین توسط کارشناسان آژانس خودداری می ورزند؟
چرا سایت اتمی فردو در قعر زمین ودر دل کوه ها وغیر قابل دسترسی احداث گردیده است!
چرا رآکتور اراک به آب سنگین مجهز شده است؟
تاکنون جمهوری اسلامه به همه این سئوالات پاسخ قانع کننده نداده است و کار جائی رسیده است که رئیس سازمان ملل نیز به اعمال و رفتار رهبران اسلامی مشکوک شده است وچنین گفته است ، “نباید وقت بیشتری به ایران بدهیم. نباید وقت را تلف کنیم.”
عباسی: هنوز درباره بازدید از پارچین قانع نشده‌ایم/ اهل معامله هستیم
عباسی در جای دیگر با وارد آوردن اتهام جاسوسی به کارشناسان آژانس از همکاری جمهوری اسلامی با هئیت های مذاکره سر باز می زند!
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: کارمندان آژانس اطلاعات خود را در اختیار کشورهای خود، سرویس‌های امنیتی و رسانه‌ها قرار می‌دهند؛ ما به آمانو هشدار دادیم که این مسئله باید برطرف شود.نامه نیوز ـ
آژانس اتمی معتقد است که پارچین با مسایل هسته ای ارتباط دارد، زیرا دارای عناصری است که می توانند به راحتی از مسیر خود منحرف شوند.

احمدی نژاد صراحتا می گوید:
بگذارید هرچه دلشان می خواهد قطعنامه صادر بکنند ما خسته نمی شویم.
بگذارید زورگویان ما را تهدید نمایند ما از تهدید نمی هراسیم.
بگذارید ما را در محاصره اقتصادی قرار بدهند، ملت ما استقامت خواهد کرد.
بگذارید تا امریکا علیه ما تبلیغات سوء نماید ، ملت ما آگاه است واز نظام اسلامی حمایت می کند.
امریکا قصد حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارد چون در عراق شکست خورده است و به همین لحاظ توانائی حمله به ما را ندارد.
در صورت حمله امریکا به جمهوری اسلامی ، ایران اسلامی پاسخ سختی به امریکا خواهد داد.
همه این سخنان از زبان احمدی نژاد رئیس جمهور مورد پشتیبانی ولایت فقیه جاری شده است وخوانندگان خود می توانند به عمق فاجعه و بلاهت و کینه توزی کور وبی فایده پی ببرند!!
سئوال اساسی در اینجاست ؟ اگر کشورهای بزرگ وصنعتی جهان ،جمهوری اسلامی را درمحاصره اقتصادی قرار دهند، کمر شهروندان کشورهای بزرگ صنعتی خواهد شکست یا کمر ملت ایران؟
آیا ملت ایران این وکالت رابه دولت احمدی نژاد که مورد حمایت رهبری ولایت فقیه نیز قراردارد داده اند که دولت مذبور زندگی شان ، کشورشان، آینده شان، امنیت شان، نوامیس شان ، جوانان شان ، اقتصادشان، رفاه شان، منزلت شان وهمه چیزشان را به خطر و نابودی بکشاند؟ فقط به این خاطر که قدرت را به زور در اختیار دارند وبا سرکوب وزندان و ارهاب به تمام اعمال ضد بشری دست می زنند تا در حاکمیت بمانند.
آیا حکومت غیر منتخب جمهوری اسلامی از مردم ایران این وکالت را دارامی باشند که سرنوشت شان را اینگونه به بازی بگیرند؟

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.