جنجال بر سر توئیت محمود صادقی در مورد آستان قدس

یکشنبه, 5ام فروردین, 1397
اندازه قلم متن


توییت امروز محمود صادقی نماینده تهران در مجلس با واکنش های گسترده ای رو به رو شد. این نماینده تهران در پیام توئیتری خود نوشته است:«پیام دریافتی از یک زائر امام رضا: امروز داخل سرویس های بهداشتی یک نکته توجهم را جلب کرد؛ درهای پی وی سی ساخت اتریش هستند.»

این نماینده مجلس که به صورت کنایی توئیت خود را با هشتگ «حمایت از کالای ایرانی»، نام انتخابی آیت الله خامنه ای برای امسال نوشته، با ذکر نام لاتین شرکت تولید کننده درهای پی وی سی، به نقل از «یک زائر» گفته است که این شرکت، اتریشی است.

توئیت محمود صادقی، که با استقبال گسترده کاربران نیز رو به رو شده، طبق معمول حاشیه هایی هم داشته است.

یکی از کاربران، با نوشتن این جمله که “کاش قبل از توئیت کردن یک سرچ ساده بفرمائید. بوتیا یک شرکت ایرانی است”، تصویر صفحه اول سایت اینترنتی این شرکت را منتشر کرده که در آن آمده “مجتمع بوتیا صنعت به عنوان اولین تولید کننده پروفیل PVC در ایران” فعالیت می کند.

کاربر دیگر توئیتر در پاسخ به صادقی نوشته است:” احتمالاً الان یه عده راه میفتن تو حرم از سیفون و بوگیر و توالتهای حرم تا نخ جوراب خادم ها رو چک می کنن، ببینن چیزیش خارجی نیست؟”

توئیت های افشاگرانه محمود صادقی نماینده تهران در مجلس با موضوع فساد اقتصادی، معمولاً با واکنش های گسترده ای رو به رو می شوند. چند ماه پیش نیز او لیستی از بدهکاران کلان بانک سرمایه منتشر کرده بود که در آن یکی از نام ها را به آیت الله مکارم شیرازی منتسب دانسته بود.

او که بعد از انتشار این اطلاعات، با فشارهای گسترده ای از سوی محافظه کاران رو به رو شد، در نهایت، بابت مطرح کردن اسم این روحانی اصولگرا عذرخواهی کرد.
از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.