نماینده مجلس: مردم توسط اطلاعات و سپاه جاسوسی شوند بهتر است تا سیا و موساد

جمعه, 17ام فروردین, 1397
اندازه قلم متن

دماوند، یک راهیافته به مجلس شورای اسلامی در دفاع از فیلترینگ تلگرام و با رد نگرانی مردم از تسلط نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی به پیام رسان های ایرانی گفته که «بر فرض اینکه اطلاعات یا اطلاعات سپاه این پیام رسان را رصد کند بهتر است یا موساد و سیا؟».

محمدعلی پورمختار که خود از اعضای سابق سپاه است و اکنون عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، افزوده است: «مگر اطلاعات و سپاه دشمن این کشورند؟».

او گفته است: «در ایران اگر قرار باشد رصدی صورت بگیرد باید با اجازه قاضی باشد اما در خارج از کشور این محدودیت وجود ندارد.»

در روزهای اخیر، اخبار متعددی از فیلترینگ قطعی تلگرام توسط جمهوری اسلامی در هفته های آینده منتشر شده است. تلگرام پیام رسانی است که ده ها میلیون کاربر ایرانی دارد.

جمهوری اسلامی می گوید که مردم به جای تلگرام از پیام رسان های مشابه ساخت آن مانند سروش استفاده کنند که تحت نفوذ و رصد نهادهای امنیتی مانند سپاه و وزارت اطلاعات قرار دارند.

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. قطعا اکثر مردم ایرن ترجیه میدهند اسراییل آنها را شنود کند نه جمهوری اسلامی، اسراییل از ما چه چیزی میخواهد شنود کند غیر از جوکها و مطالب تمسخر آمیز روزمره؟ اما جمهوری اسلامی با شنود میخواهد هر حرکت آزادیخواهانه و اطلاع رسانی را در ایران خفه کند.
    ما تا کنون صدمه ای از اسراییل ندیده ایم اما جمهوری اسلامی و سپاهیانش همه آزادیها و حقوق اولیه مرد ایران را گرفته اند، همه ثروت کشورمان را تاراج کرده و خورده اند یا به اجنبی (عرب و روس) داده اند، محیط زیست کشورمان را نابود کرده اند در یک کلام دشمن ما آخوند و سپاهی و جمهوری اسلامیست نه اسراییل