اتفاقی که اینبار در شیراز تکرار شد؛ معلم، موی ۹ دانش آموز دختر فسایی را قیچی کرد/ آموزش و پرورش فسا: انگیزه معلم رفع مزاحمت بود!

سه شنبه, 25ام اردیبهشت, 1397
اندازه قلم متن

در حالی که چند روزی از اتفاق تلخ کوتاهی موی دانش‌آموز خوزستان نمی‌گذرد این بار این حادثه در استان فارس تکرار شد و اینبار معلم در اقدامی عجیب موی ۹ دانش آموز کلاسش را کوتاه کرد.

به گزارش ایلنا، این حادثه در شهرستان فسا رخ داد و طی آن معلم کلاس دوم ابتدایی اقدام به کوتاه کردن موی ۹ دختر دانش آموز کلاسش کرد.

مسلم امینی نژاد رئیس آموزش و پرورش شهرستان فسا، نسبت به رفتار این معلم در کوتاه کردن موی تعدادی از دانش‌آموزان کلاسش واکنش نشان داد.

وی گفت: به‌دنبال اطلاع از اقدام خلاف اصول تربیتی معلم کلاس دوم ابتدایی یکی از مدارس این شهر در کوتاه کردن موی ۹ دانش‌آموز کلاس، بلافاصله موضوع را با اعزام کارشناسانی پیگیری کردم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان فسا تصریح کرد: این معلم ضمن ابراز پشیمانی از رفتارش، انگیزه‌اش را رفع مزاحمت دیگر دانش‌آموزانی که در نیمکت پشت سر این دانش‌آموزان می‌نشستند، اعلام کرده است.

امینی‌نژاد گفت: اگرچه نیت اصلی رفتار این همکار فرهنگی حل یک مسئله بوده است اما متاسفانه یکی از بدترین راه‌ها برای حل مسئله استفاده شده که مورد تایید نیست.

رئیس آموزش و پرورش فسا تاکید کرد: آموزش و پرورش طی بخشنامه‌های متعددی بر لزوم حل مشکلات از راه‌های صحیح تاکید دارد.

امینی‌نژاد با یادآوری اینکه برخی از والدین دانش‌آموزان نسبت به رفتار این معلم شکایت کرده اند، گفت: آموزش و پرورش موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح اداری پیگیری خواهد کرد.

از: ایلنا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.