«بشار اسد قصاب در آینده سوریه نقشی نخواهد داشت»

جمعه, 28ام اردیبهشت, 1397
اندازه قلم متن

وزیر دفاع آلمان می‌گوید دستان بشار اسد به خون مردم سوریه آلوده است و پشتیبانی روسیه از او همیشگی نخواهد بود. همزمان، اسد برای رایزنی درباره آینده سوریه پس از پایان جنگ داخلی با ولادیمیر پوتین دیدار کرد.

اورزولا فون‌درلاین باور دارد که پشتیبانی روسیه از رژیم حاکم سوریه همیشگی نیست و بشار اسد در آینده این کشور نقشی نخواهد داشت. او اسد را “قصابی” خوانده که دستش به خون آلوده است.

پوتین در دیدار با اسد: نیروهای خارجی باید از سوریه خارج شوند

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در سوچی گفت که “با موفقیت‌های ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم و آغاز فرایند سیاسی”، نیروهای مسلح خارجی باید سوریه را ترک کنند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه (۱۸ مه/ ۲۸ اردیبهشت) با بشار اسد همتای سوری خود در شهر سوچی روسیه ملاقات کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، پوتین در این دیدار خطاب به بشار اسد گفت که با توجه به “موفقیت‌های چشمگیر ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم” و “با آغاز فرایند سیاسی”، نیروهای مسلح خارجی باید از کشور سوریه خارج شوند.

پوتین در ادامه افزد که “تروریست‌ها” در نقاط مهم و کلیدی سوریه سلاح را به زمین گذاشته‌اند و این مسئله باعث قطع عملیات نظامی در اطراف دمشق شده است.

از: دویچه وله


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.