فراخوان خانواده حسین پناهی – جان رامین در خطر است

شنبه, 29ام اردیبهشت, 1397
اندازه قلم متن

شهروندیار
سازمان عفو بین الملل: اعدام رامین حسین پناهی، زندانی سیاسی کرد، «هم غیرقانونی است و هم غیرعادلانه». دو روز پیش خواهرزاده ی رامین به دلیل فشارهای روانی شدید وارد شده از طرف اداره ی اطلاعات خودکشی کرد.

آحاد مردم و شهروندان مبارز ایران!

دوستان، همراهان و عزیزانی که در هر نقطه از این جهان زندگی میکنید. روز “پنجشنبه-۲۷ اردیبهشت ماه- ۱٣۹۷ خورشیدی” حکم جابجایی اعدام زندانی سیاسی رامین حسین پناهی، به وکیل ایشان ابلاغ شده، و نامبرده “حسین احمدی نیاز” حکم ابلاغی را به اطلاع موکل خود “رامین” رسانده است. همچنان که واقفید، پیشتر رامین حسین پناهی جهت اجرای حکم اعدام به قرنطینه زندان منتقل شده بود، که با حمایت، پشتیبانی و همچنین فشارهای بین المللی و داخلی، این حکم به تعویق افتاد.

عزیزان/ روز گذشته این حکم، به طور رسمی به وکیل “حسین احمدی نیاز” و همچنین رامین حسین پناهی ابلاغ شده است و این امر حکایت از احتمال اعدام قریب الوقوع “رامین” را دارد. به همین منظور، از اجتماع و طیف های مختلف جامعه ایران و کردستان، انسانهای آزادیخواه و مدافع حقوق بشر در سرتاسر جهان خواستاریم، در این برهه ی حساس زمانی، تلاش مضاعف، انسانی و همگانی خود را در سرتاسر جهان، مبنی بر جلوگیری و ممانعت از اجرای حکم اعدام رامین حسین پناهی را بکار گیرند.

در همین راستا، همکاری، حمایت، همصدایی و پیش قدم شدن شما عزیزان، بی شک برگ زرینی در تاریخ مبارزاتی در ایران خواهد بود. ما/ به عنوان خانواده حسین پناهی، پشتیبانی و اقدام به حمایت شما را فراموش نکرده و دست همگان را به گرمی میفشاریم.

خانواده رامین حسین پناهی

? @shahrvandyar


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.