درد و رنج محمد امین آگوشی معلم بازنشسته زندانی

سه شنبه, 29ام اسفند, 1391
اندازه قلم متن

mohammadaminagushi
پیام نوروزی معلم بازنشسته زندانی که در آستانه عید نوروز جهت انتشار در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است.

متن پیام نوروزی به قرار زیر می باشد:

نوروز در پیش است خانواده های زیادی بدون سرپرست بوده و سفره غمشان در سفره هفت سین گشوده می شود بچه ها و مادرانی که پدر و شوهرانشان در زندانها بسر برده و با گرانی و فشارهای اقتصادی دست و پنجه نرم کرده و آهی در بساط ندارند.

امسال پنحمین بهار و نوروزی است که ۵ فرزند، همسر و مادر پیرم جای شادی خون گریه کرده و اشک می ریزند. نمی دانم به چه جرمی به ۱۰ سال تبعید در زندان انهم در دورترین نقطه ایران دور از محل سکونتم محکوم شده ام.

تاوان و جرم من تنها این است که حدود سی وچند سال در منطقه محروم و مرزی شهرستان پیرانشهر در آذربایجان غربی به بچه های خردسال مردم درس داده ام و بعد از بازنشستگی به اتهام ناروا و جرم ناکرده نفی بلد شده ام.

تازه قاضی صادرکننده رأی هود را نماینده تام الاختیار خدا دانسته و بنده را به حد و اتهام محاربه محکوم کرده است .از همه امکانات در زندان که سایر مجرمین سابقه دار از آن بهره مند بوده محروم گشته ام .

از جامعه جهانی می خواهم به راستی فریادهای ما را به گوش انسانهای باوجدان برسانید و اعلام می کنم من و سایر افراد مثل من چرا باید مورد خشم و کینه و انتقام شدید برخی افراد مغرض قرار گرفته که نه تنها به ما رحم نشده است بلکه خانواده ما هم مورد هدف و نیات مغرضانه آنها قرار گرفته اند .

با احترام
محمد امین آگوشی
۲۲ اسفند ۱۳۹۱


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.