پیام تسلیت خسرو سیف دبیرکل حزب ملت ایران به دکتر عبدالفتاح سلطانی

سه شنبه, 16ام مرداد, 1397
اندازه قلم متن

*”دردیست جدایی که به درمان نرسیده ست”*

ایستادگی را به کوه معنا می کنند و آن هنگام که انسانی بر آرمانی پای می فشارد هماورد کوه می شود و کوه در برابر آهنین اراده او لرزان و سست بنیان .

سخن از درد جانکاهی است ،دردی که بی گمان کمتر انسانی توان رویارویی با آن را دارد، آن هنگام که عزیزی از میان می رود روز و شب تداوم بی معنا و بیهوده ایی است که تکرار نشدنش می تواند خوشبختی باشد.اما پر کشدن دُردانه و دلبندی چو فرزند غمگنانه ای است به بزرگی همه ی دردها و رنج های تاریخ ابنا بشر که گویی بر شانه های پدر و مادر سنگینی می کند و زانوهایشان را به لرزش در آورده و کمر می شکند، و شگفت اینکه مردان و زنانی به حکم عشق ورزیدن به انسان ها تاب و توان تحمل چنین مصیبتی را بر خود آسان می گیرند.

مبارزی آزاده، مردی پاکباخته ی میهن و کوشنده ی حقوق بشر آنگاه که بانگ آزادی خواهی سر داد و پناه هم تباران آزادی خواه خویش در بیداد گاه ها شد اسطوره را به حقیقت نزدیک کرد و با در بند شدن خویش تاریخ را به چالش آزادی خواهی و پایمردی کشید.

جناب آقای *”دکتر عبدالفتاح سلطانی”*

بدینوسیله دوستان شما در”*حزب ملت ایران *” درگذشت نابهنگام*” هما سلطانی”* نازنین دختر دلبند تان را به شما و همسر گرامی بانو *”معصومه دهقان”* دل آرامی می گویند. باشد که نتیجه ی ایستادگی شما که رنج از دست دادن پاره تن خویش رادر پشت دیوار و میله های زندان به جان می خرید تا دختران و پسران سرزمین ایران طعم آزادی را بچشند به خود آمدن کاربدستان حاکمیت و رهایی میهن باشد.

خسرو سیف

۱۷ امرداد ۱۳۹۷


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.