یک پرسش ساده از مقامات نظام

یکشنبه, 21ام مرداد, 1397
اندازه قلم متن

کیهان لندن – «در آذربایجان تعدادی از اعضای یک گروهک را دستگیر کردیم. باید آنها را برای حضور در دادگاه از راه آستارا به گیلان می‌فرستادیم. نگهبان و محافظ به اندازه کافی نداشتیم. همه را در تابوت خوابانیدیم و درب تابوت‌ها را میخ زدیم و با کامیون اعزامشان کردیم. زمانی که در مقصد درب تابوت‌ها را باز کردند، همه به علت خفگی مرده بودند!»

این را علی ربیعی وزیر کار دولت روحانی که هفته گذشته پس از استیضاح عزل شد به عنوان «خاطره» تعریف کرده است.

وحشتناک نیست؟! چنین فردی در یک مناسبات سالم می‌بایست دستگیر و محاکمه می‌شد و به مجازات می‌رسید اما به پلکان ترقی این سیاستمدار اصلاح‌طلب نگاهی بیندازید! معاون حقوقی و پارلمانی وزرای اطلاعات فلاحیان و ری‌شهری، مشاور امور اجتماعی رئیس جمهور خاتمی و وزیر کار روحانی! با چنین سابقه‌ای، در جلسه استیضاح روز ۱۷امرداد ۱۳۹۷ آخرین زور وزیر قاتل برای ماندن در وزارت این بودکه بگوید از جامعه و کارگران خیلی شناخت دارد و در حال پژوهش درباره نوشته‌های در و دیوار توالت‌ها و سنگ قبرهاست!

در ایران از هر کسی، در هر شغل و صنفی، اگر درباره رونق کسب و کار و ثروتمند شدن و رسیدن به مقام و منصب بپرسید، حتما می‌شنوید: تا با «اینها» نباشید به جایی نمی‌رسید!

این «اینها» کیستند که فقط برخی از قماش خودشان می‌توانند وارد حلقه‌ی آنها شده و در رده‌های مختلف «موفق» شوند؟ اگرچه برخی هم مانند بابک زنجانی و شهرام جزایری و رضا ضراب بدشانسی آورده و گیر می‌افتند اما روشن است که این نمونه‌ها فقط آنهایی هستند که به هر دلیلی، از جمله باندبازی‌های درونی رژیم، لو رفته و گرفتار شده‌اند. افرادی جویای ثروت بادآورده که بازیچه‌ی مناسبات مافیایی حاکم می‌شوند ولی به حلقه‌ی اصلی «اینها» راه نمی‌یابند.

حلقه‌ی اصلی «اینها» عبارتند از کسانی که نطفه‌شان در قتل‌ها و ترورهای «فداییان اسلام» و افکار ارتجاعی روح‌الله خمینی بسته شده. «اینها» با قتل‌های درون‌گروهی و آتش زدن سینماها و کاباره‌ها و مراکز تفریحی و در کوره آدمسوزی سینما رکس آبادان بساط شوم خود را پهن کرده‌اند.

«اینها» اراذل و اوباش کمیته‌های پس از انقلاب و نوچه‌های آخوندهای تازه به قدرت رسیده هستند. آخوندهایی که از همان روز اول با همین نوچه‌ها که بعدا به فرماندهان سپاه و بسیج و همچنین رؤسای سه قوه مجریه و مقننه و قضاییه و وزرا و وکیل مجلس تبدیل شدند، به پرونده‌سازی از «نقاط ضعف» علیه یکدیگر پرداختند تا هیچکس را جرأت سخن گفتن علیه دیگری نباشد!

«اینها» گروه‌های مافیایی هستند که هرگاه اعتراضات مردمی و جنبش‌های اجتماعی اوج می‌گیرد، همدیگر را لو می‌دهند تا خودشان جان به در ببرند. از همین رو نمی‌توان به آنها اعتماد کرد ولی با اطمینان از «اینها» می‌توان پرسید:
آیا یک نفر، فقط یک نفر، در میان شما پیدا می‌شود که دستش به جنایت و فساد آلوده نباشد؟!

پاسخ را نه به ما، بلکه به خودتان بدهید!

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.