سال ۹۱، سال گرانی، بیکاری، بی اخلاقی و بی قانونی

جمعه, 9ام فروردین, 1392
اندازه قلم متن

gerani

دکتر مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس، در ارزیابی سال گذشته گفت: سال ۹۱ سال تورم، گرانی، بیکاری، تنش، بی ادبی، بی اخلاقی و بی قانونی بود.

از سال گذشته تاکنون از نظر اقتصادی و معیشتی مردم در شرایط حاد و سخت و شکننده ای قرار گرفته اند. به لحاظ سیاسی دایره تحریم ها و محدودیت ها تنگ تر شده است.

دکتر مسعود پزشکیان در مورد میزان تحقق شعار حمایت از تولید ملی در سال ۹۱به تابناک، گفت: وقتی می گوییم تورم و گرانی یعنی اینکه حمایت از تولید محقق نشد. اگر حمایت از تولید وجود داشت تورم و گرانی به وجود نمی آمد. اگر از تولید کنندگان حمایت می شد وضعیت اینگونه نمی شد.

به گزارش تابناک، وی با تاکید بر اینکه سال ۹۱ در واقع سال تورم، گرانی، بیکاری، تنش، بی ادبی، بی اخلاقی و بی قانونی بود، تصریح کرد: اگر حمایت از تولید وجود داشت تورم و گرانی به وجود نمی آمد. اگر از تولید کنندگان حمایت می شد وضعیت اینگونه نمی شد.

نماینده مردم تبریز در ارزیابی کارنامه مجلس در سال ۹۱ نیز گفت: مجلس ضعیف عمل می کند چون اگر ما با قدرت عمل کنیم و در همان لحظه وقوع انحراف جلوی انحراف بایستیم و حرفمان را بزنیم و برخورد کنیم نباید کار به اینجا برسد. راهکار آن این است که ما ناظران خوبی باشیم. باید حرف خوب بزنیم و قانون صحیحی تصویب کنیم. باید پای قانون بایستیم و آن را اجرا کنیم تا از ابتدا مدیران درست انتخاب شوند و قانون را درست اجرا کنند.

پزشکیان در مورد مهمترین اتفاق سال گذشته را تورم و گرانی دانست و گفت: همین که شب می خوابید و صبح که بیدار می شوید و می بینید که ارزش پولتان نصف شده است بدترین اتفاقی است که ممکن است رخ دهد.

از دیگر اتفاقات نیز این بود که آقای احمدی نژاد در جریان استیضاح وزیر کار در مجلس حرف هایی زد که نمی باید می زد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.