نامه آقای ادیب برومند رئیس هیات رهبری و شورای مرکزی جبهه ملی ایران به دبیر کل حزب پان ایرانیست

شنبه, 16ام شهریور, 1392
اندازه قلم متن

nameh adib borumand


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

۷ نظر

  1. درود بر آقای برومند، متأسفانه جریانی پیدا شده که خود را طرفدار مصدق معرفی‌ می‌کند ولی‌ هدف خود را مبارزه با ملی‌ گرایی قرار داده. مقاله جدید درویش پور را بخوانید که ملیون را فاشیست می‌خواند. ملیون باید هر چه زودتر جلوی سؤ استفاده ضّد ملیون و اصلاح طلب‌های مذهبی‌ از نام مصدق را بگیرند که اگر دیر شود ممکن است نسل جوان باور کند که مصدق دشمن ملی‌ گرایی یا پایه گذار اسلام رحمانی! بوده است.

  2. پاسخ دبیر کل حزب پان ایرانیست به جناب آقای ادیب برومند رئیس هیات رهبری و شورای مرکزی جبهه ملی ایران

    پاینده ایران

    جناب آقای ادیب برومند
    ریاست محترم هیأت رهبری و شورای مرکزی جبهه ملی ایران

    با درود بسیار، نامه مورخ ۱۳/۶/۹۲ جنابعالی را که خطاب به اینجانب – دبیر کل حزب پان ایرانیست – نوشته بودید مطالعه کردم و به درست اندیشی ، صداقت و درک شما نسبت به حقایق و واقعیات مربوط به حزب ریشه دار پان ایرانیست آفرین گفتم و حرمتی را که همیشه پان ایرانیستها برای جنابعالی و اندامان ایرانخواه و حق گوی جبهه ملی ایران قائل بوده اند بیشتر و بیشتر احساس کردم و بر خود لازم دانستم در این شرایط خطرناک و بسیار حساس ایرانمان که دشمنان داخلی و خارجی به ترفند های گوناگون هستی ملت بزرگ ایران را هدف قرارداده اند، ضمن سپاسگزاری از آگاهی و شهامت اخلاقی جنابعالی و دوستان همفکرتان، مراتب آمادگی خویش و شورایعالی رهبری حزب پان ایرانیست را در هر مرحله و میزانی که سرفصل های فکری و ملی گرایانه جبهه ملی ایران و حزب پان ایرانیست در این شرایط حساس میهن میسر می گردانند و چون گذشته های بسیار و بویژه دوران شکوهمند مبارزات ملی شدن نفت در سراسر کشور برایمان فراهم می گرداند به هم فکری و هم گامی های بیشتر برای ایران و ایرانیان اعلام دارم.
    از درگاه خدای بزرگ ایران برای همه ایران خواهان و ایران پرستان سرافرازی روزافزون در راه آرمانهای شامخ ملت بزرگ ایران آرزومندم.

    پاینده ایران
    با احترام
    زهرا صفار پور
    دبیر کل حزب پان ایرانیست

    سازمانهای برونمرزی حزب پان ایرانیست همواره خواهان همکاری نزدیک و همراهی همۀ گروههای ملی بمنظور استقرار حاکمیت ملی در وطن مجبوب ما ایران است.

  3. حزب پان ایرانیست و جبهه ملی قبل از این که این گونه افراد به دنیا بیایند بوده اند و خواهند بود و با جبران نواقص بیش از پیش در خدمت ملت ایران خواهند ماند و درگذشت یا کنار رفتن بعضی اعضا هم خللی در حرکت آنها ایجاد نخواهد کرد.
    آقای جعفری هم با وجود بیماری و کهولت سن هنوز هم در بعضی جلسات حضور پیدا میکند.

  4. حزب پان ایرانیست در حال حاضر به دلیل عدم برگزاری کنگره، و درگذشت سروران محسن پزشکپور،ابراهیم میرانی، رضا کرمانی و عدم حضور حسین شهریاری و سرور جعفری در نشست های شورای مرکزی، دبیرکل ندارد. پاینده ایران

  5. به یاری یزدان پاک
    درود
    متاسفانه با خواندن این چند خط غم عمیقی در اعماق وجودم فرو نشست!
    فردی که نامش ادیب است و خود را رئیس جبهه ملی می داند؛ جبهه ای که بزرگانی چون مصدق و … را به خود دیده چگونه به خود جرات میدهد که از چنین کلمات نابخردانه ای استفاده کند؟
    جناب برومند کار شما همان قدر زشت بوده که کار جناب عارف کما اینکه این جناب منکر کار خود شده ولی شما متاسفانه با افتخار از کلماتی که به هیچ وجه در شان جبهه نیست استفاده بردید.هرچند که به نظر میرسد این کلمات تراوشات ذهن ای است که گرد پیری بر آن نشسته نه موضع جبهه ملی.
    به شما دوست عزیز توصیه میکنم که همانند مصدق راه قانون و مدارا با دشمنان و مروت با دوستانی که حتی طعم زندان را چشیده اند را برگیرید.
    پاینده ایران

لینک از سایتهای دیگر به این مطلب

  1. خبرنامه جبهه ملی ایران » نامه آقای ادیب برومند رئیس هیات رهبری و شورای مرکزی جبهه ملی ایران به دبیر کل حزب پان ایرانیست
  2. نامه آقای ادیب برومند رئیس هیات رهبری و شورای مرکزی جبهه ملی ایران به دبیر کل حزب پان ایرانیست | پاینده ایران