کوثری: «فردو» تعطیل نشده و با جدیت در حال فعالیت است

دوشنبه, 8ام مهر, 1392
اندازه قلم متن

شایعه تعطیلی سایت «فردو» در گفت‌و‌گوی قانون آنلاین با کوثری

البته کارکنان این سایت از برخی شایعات مبنی بر توافق‌هایی برای تعطیلی این سایت نگران بودند که ما به آن‌ها توضیح دادیم که کار این سایت با صورت قوی و محکم همچون گذشته ادامه پیدا می‌کند و آنان را در جریان آخرین تصمیم گیری‌ها قرار دادیم.

«فردو» تعطیل نشده و با جدیت در حال فعالیت است

قانون آنلاین- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که صبح امروز از سایت «فردو» بازدید کرده بود می‌گوید این سایت نه تنها تعطیل نشده بلکه در آینده هم با جدیت به کار خود ادامه خواهد داد.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قانون آنلاین در ارتباط با بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سایت «فردو» گفت: امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون‌های اجتماعی و آموزش و تحقیقات از سایت «فردو» بازدید کردند و در این دیدار صحبت‌هایی هم با کارکنان این سایت صورت گرفت.

وی با اشاره به برخی خبر‌ها مبنی بر تعطیلی سایت فردو در نتیجه برخی توافقات، گفت: این موضوع یک شایعه بی‌پایه و اساس است چراکه تمام قسمت‌های این سایت با نظم دقیقی مشغول به فعالیت است و هیج نشانه‌ای از تعطیل شدن فعالیت‌ها در این سایت دیده نمی‌شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه توضیحات لازم توسط مدیران این سایت به اعضای کمیسیون داده شد، خاطرنشان کرد: البته کارکنان این سایت از برخی شایعات مبنی بر توافق‌هایی برای تعطیلی این سایت نگران بودند که ما به آن‌ها توضیح دادیم که کار این سایت با صورت قوی و محکم همچون گذشته ادامه پیدا می‌کند و آنان را در جریان آخرین تصمیم گیری‌ها قرار دادیم.

کوثری با انتقاد از برخی شایعه سازی‌ها در مورد تعطیلی سایت فردو گفت: ظاهرا رسانه‌های بیگانه کاری جز صورت دادن چنین شایعاتی ندارند و ما به آن‌ها اعلام می‌کنیم که سایت فردو نه تنها تعطیل نشده بلکه با جدیت در آینده هم به کار خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر توافق دستگاه دیپلماسی کشور برای تعطیلی سایت فردو شنیده شده بود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها: , ,

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.