عنوان چهارمی والیبال ایران در جام قهرمانان

یکشنبه, 3ام آذر, 1392
اندازه قلم متن

walliball

فرهاد ظریف با حضور در این رقابت‌ها و بوسیدن ۴ گوشه زمین مسابقه از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان موفق شد با برتری قاطعانه بر ژاپن عنوان چهارمی جام قهرمانان قاره‌ها را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایلنا، ملی‌پوشان والیبال ایران که از ساعت ۱۲:۴۰ در آخرین دیدار خود در رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها به مصاف ژاپن میزبان این رقابت‌ها رفته بود در ۳ ست پیاپی این تیم را قاطعانه در هم کوبید تا با کسب ۷ امتیاز بالاتر از امریکا در جایگاه چهارم این رقابت‌ها جای بگیرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران در این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۴ بر موفق شدند حریف آسیایی خود را در هم بکوبند تا با کسب سومین پیروزی خود در این رقابت‌ها با ۷ امتیاز جایگاه چهارم را در بین ۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها به خود اختصاص دهیم. در این دیدار سعید معروف عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد. همچنین فرهاد ظریف در هم با حضور در این رقابت‌ها و بوسیدن ۴ گوشه زمین مسابقه از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت‌ها ابتدا مقابل برزیل در نخستین دیدار ۳ بر یک مغلوب شد ولی در دومین دیدار ۳ بر ۲ ایتالیا را از پیش رو برداشت. بلندقامتان ایران در سومین دیدار به مصاف روس‌ها- نایب قهرمان این رقابت‌ها- رفتند که در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کردند. ملی‌پوشان ما سپس در چهارمین دیدار به مصاف امریکا رفتند که در یک بازی دیدنی و پایاپای ۳ بر ۲ این رقیب قدرتمند را که عنوان قهرمانی جهان و المپیک را یدک می‌کشید، از پیش رو برداشتند تا نخستین پیروزی تاریخ والیبال ایران را مقابل یانکی‌ها رقم بزنند.

ژاپن آخرین رقیب ملی‌پوشان والیبال ایران در توکیو بود که این تیم را نیز در خانه ۳ بر صفر از پیش رو برداشتند تا با کسب ۳ پیروزی و ۲ شکست با کارنامه‌ای قابل قبول این رقابت‌ها را به پایان ببرند.

جدول نهایی جام قهرمانان قاره‌ها به این شرح است:

۱- برزیل با ۱۲ امتیاز

۲- روسیه با ۱۱ امتیاز

۳- ایتالیا با ۹ امتیاز

۴- ایران با ۷ امتیاز

۵- آمریکا با ۶ امتیاز

۶- ژاپن بدون امتیاز


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.