حزب ملت ایران: ضرب و شتم زندانیان برگ دیگری بر دفتر خشونت و سرکوب

سه شنبه, 9ام اردیبهشت, 1393
اندازه قلم متن

hezbe-mellat-iran

هم میهنان بی تردید شناساندن و شناخت دردها و آسیب های تلخ بویژه حرکت های ضد حقوق بشری در جمهوری اسلامی اولین گام در برون رفت و رهایی از مهلکه ایست که روز بروز ملت و میهن مان با آن روبروست.

در دنباله اقدامات ضد قانونی نیروهای سرکوبگر، شبیخون به زندانیان بند ۳۵۰ زندان اوین است که در روز هیجدهم روز ماه جاری به وقوع پیوست و طی آن دهها زندانی که تنها جرمشان خواستن حاکمیت قانون، آزادیخواهی و تلاش برای ایرانی آباد و سربلند و آزادست، در اثر ضربات مامورین و هجوم مزدوران، فرزندان در بند ملت به شدت مجروح و مصدوم شدند. مسئولان زندان از انتقال مصدومین به درمانگاه زندان هم جلوگیری کردند و بجای رسیدگی دقیق به این قانون شکنی و یورش، هریک به گونه ای درصدد کتمان و پنهان داشتن واقعیت برآمدند و به شیوه های همیشگی ونخ نما شده. تلاش کردند تا عامل اصلی این فجایع را خود زندانیان معرفی کنند.

حزب ملت ایران با باور راستین به حرمت آزادی انسان و پاسداری از حقوق انسان ها، بر رعایت بدیهی ترین حقوق اولیه زندانیان که مصون بودن از هرگونه تعرض لازمه آنست. این واقعه تلخ را محکوم و خواهان رسیدگی دقیق به این تجاوز و قانون شکنی و معرفی عوامل و آمران آن است و ضمن خواهان آزادی فرزندان ملت که غیرقانونی دربندند، عاملان این حادثه تلخ را به پوزش خواهی رسمی از ملت ایران که نسبت به فرزندان در بندشان (که به بهانه های واهی دربندند) چنین برخوردی انجام گرفته فرا می خواند.

برچیدن زندان سیاسی یک خواست ملی است.

برقرار باد سامان مردم سالار پایندان استقلال و آزادی و عدالت اجتماعی

حزب ملت ایران

تهران، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ خورشیدی


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.