جواب سرگرد خلبان “فرهاد نصیرخانی” به گفته های بنی صدر و نشریه “خودنویس”

یکشنبه, 18ام خرداد, 1393
اندازه قلم متن

جناب اذرتاش، با سلام. از اینکه فیس بوک را براى بررسى و تحقیق رویدادى که ٣۵ سال پیش اتفاق افتاده در عجبم. از اینکه از طریق فیس بوک به جناب بهمن رهبرى که از خلبانانان بسیار لایق و از دوستان و همکاران من هستند نیز با لغاتى چون مهملات هذیان گونه و ادعاهاى بیجا یاد کردید نیز ناخرسندم.

از اینکه پس از این ٣۵ سال و توضیحات افراد مختلف در صدها برنامه تلویزیونى و صدها مقاله و کتاب و کامنتهاى ریز و درشت هنوز نتوانسته اید بقول خودتان ” ریشه یابى ” قیام ١٨ تیر را پیدا کنید، و تمام نتیجه گیرى ها و مطالعات حضرت عالى لنگ یک مقاله ایست که ٢۴ سال پیش یک نشریه که در پاریس چاپ میشده و بنده در جنوب کالیفرنیا زندگى میکرده ام میباشد نیز باز در عجبم. از اینکه عکسى از خلبانان یک گردان پروازى در ۴۵ سال پیش در فیس بوک پست شده و شما بعوض اظهار نظر در مورد ان عکس امده اید و از من در مورد روابط محرمانه مرحوم شاپور بختیار و مرحوم صدام توضیح میخواهید؟ چه اگر محرمانه بوده من چرا باید بدانم؟ من اشنایى با شما از نزدیک ندارم ولى فکر نمیکنم جوان ناپخته اى باشید، لذا این توضیحات را براى روشن شدن شما مینویسم :

١- عامل تشویق صدام به حمله به ایران شخص روح اله خمینى بود، خمینى از فرداى ٢٢ بهمن نظامیان عراق را تشویق به شورش و نافرمانى و قیام برعلیه صدام میکرد.

٢ – از فرداى ٢٢ بهمن چه از زمین توسط ژاندارمرى و ارتش و چه از هوا توسط شکارى هاى نیروى هوایى به حریم هوایى عراق بنا بدستور انقلابیون (خمینى) تجاوز میشد.

٣- اعدام خلبانان و اخراج بهترین و لایقترین پرسنل ارتش و بخصوص خلبانان شکارى و زندانى نمودن ارتشیان چراغ سبز خمینى بود به عراق براى حمله و تجاوز بایران.

دکتر شاپور بختیار چه در ان ٣٧ روز که نخست وزیر بود و چه پس از مهاجرت اجبارى اش به فرانسه هرگز کلامى یا پیامى یا عملى که باعث تشویق عراق براى حمله بایران شود انجام نداد.

دولت اسلامى از چند ماه قبل از حمله عراق کاملا مطلع بود که صدام در حال حمل و نقل ارتش به مرزهاى شرقى عراق است و تذکرات مکرر نظامیان میهن پرست و هشدار انان بلا جواب میماند.

اگر شما واقعا قصد ” ریشه یابى ” این مسله را دارید مطالبى که من برایتان در بالا ذکر کردم میتواند بسیار کمک کننده و راهگشا باشد ، مگر اینکه قصد شما چیز دیگرى باشد ؟ که در انصورت من نه وقت ، نه فرصت و نه حوصله وارد شدن به ان مقوله را ندارم. این تمام توضیحاتى است که در این رابطه مینویسم و پس از این نوشته دیگر در این باره مطلبى ندارم و نخواهم نوشت . امیدوارم مورد استفاده قرارگیرد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید